Fire de par crescute in piele? = FOLICULITA

Foliculita resprezinta infectia radacinii firului de par. Se manifesta prin roseata aparuta la radacina firelor de par care,de obicei, nu mai reusesc sa strapunga pielea si sa creasca normal,ducand uneori la imflamarea acestor puncte rosii si prurit.Cele mai dese cauze (exceptand cauzele medicale serioase,precum becterii si ciuperci) sunt epilatul (cu ceara sau aparate ce smulg) si hainele prea stramte ce nu lasa pielea sa respire.

Ce m-a apucat sa scriu despre acest subiect? Ei bine,pt ca eu insami m-am confruntat cu aceasta problema,dobandita in urma epilarii cu ceara:( Firul de par de la nivelul picioarelor s-a subtiat atat de mult incat nu a mai putut strapunge pielea...si uite asa m-am trezit cu numeroase bubite rosii,foarte deranjante si inestetice.M-am luptat cu ele f mult timp,am incercat toate metodele posibile sa scap de ele...am inceput chiar sa folosesc aparatul de ras in speranta ca vor trece,dar niciun rezultat:((

M-am gandit ca poate nu sunt singura in aceasta situatie,si m-am hotarat sa impartasesc felul in care in sfarsit am scapat de aceasta problema:D...solutia? FOLISAN
Este o solutie special conceputa pt problema numita "foliculita",cu un miros intepator de acetona (mie asa imi pare,oricum mirosul nu este deloc placut),dar care intra f repede in piele si care, spre marea mea bucurie,chiar da rezultate:) Sticluta are 150 ml ( mica,am zis la inceput),insa nu e deloc asa,o folosesc de peste o saptamana si nu am consumat nici macar un sfert inca:)
Se pune putin produs pe o discheta demachianta si se aplica pe zona/zonele cu probleme,imediat dupa epilare...in fiecare seara,in timp ce firul de par creste.Rezultatele sunt uimitoare: niciun fir de par in piele,sau roseata pe picioarele mele:)

Am comandat-o de pe Toplineshop.ro,la pretul de 75 lei( inclusiv taxa de transport),iar pt mine a devenit cu siguranta un produs must allways have...caci in sfarsit pot purta linistita pantaloni scurti:)
S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? cum ati rezolvat-o?

3 comentarii:

  1. Da, foliculita:(...greu de combatut..si eu am incercat tot ce se putea ,am citit peste tot despre foliculita, mi-am cumparat toate cremele posibile si imposibile..si NIMIC...de ceva timp am citit despre FOLISAN....in cele din urma l-am achizitionat de la TOP LINE SHOP(magazinul exista si in Polus Mall sau se poate comanda de pe nt),tocmai il testez de o saptamana...si ma tot minunez, nu-mi vine sa cred ca firele de par nu imi mai cresc sub piele....incredibil!!!!!testati-l, e un miracol pentru toata lumea care se confrunta cu foliculita!!!!Acesta este un produs caruia ar trebui sa i se faca reclama!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. doamne, bine ca am citit review-ul asta! nu stiam ce sa ma mai fac cu roseata de pe picioare, de vreo 3 ani cand vine am cosmaruri. acum ca iarna speram sa se mai calmeze dar nimic!! o sa-mi cumpar si eu produsul

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea, ce ingrediente are acest produs? e mega tentant ! :) Merci. :*

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter