LAST DAY OF APRIL


Pentru ca astazi este sambata si pentru ca a fost soare si Bucurestiul a fost ff liber:P,am iesit la o plimbare in Herastrau,unde dupa cum se vede si in imagini,m-am distrat f mult:).Parcul a fost plin de copii,prin urmare mi-am permis sa-mi uit varsta (nu mare ce-i drept) si sa ma bucur de tot ce ma inconjoara...exact ca un copil!Da,e frumos sa ne amintim din cand in cand sa fim copii:). Aceasta zi m-a relaxat,m-a umplut de veselie si energie...si am nevoie,caci ma numar printre "norocosii" care muncesc maine,de 1 mai:((.

Imi cer scuze pentru lipsa postarilor din ultima vreme,insa nu am avut starea necesara (nici fizica si mai ales nici psihica) dar am sa recuperez....promit!!
Nu ma mai lungesc cu scrisul,astazi a fost o zi cu adevarat frumoasa din atatea puncte de vedere (si inca nu s-a terminat) si vreau sa impartasesc cu voi acest lucru...

Sper ca ziua voastra a fost cel putin la fel ca a mea,si va doresc un 1 mai relaxant si plin de soare:).




classy:P
my new ride:))

i belive i can fly...:))

my best friend Vlad

3 comentarii:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter