Sigma - Retractable Kabuki


Este oficial: iubesc aceasta pensula!!!! Initial mi-am dorit-o pe Miss Taylor (cea mov),insa Simona nu o mai avea in stoc, si pentru ca-mi doream tare,tare mult un kabuki Sigma am ales-o pe aceasta. Breakfast With Audrey -este un F82 doar ca muuult mai pufos si mai moale,ideal pentru aplicarea pudrei sau blush-ului. Nu o recomand pentru fdt tocmai datorita calitatilor mai sus mentionate,desi sora F82 se pricepe de minune la acest capitol....aceasta pensula are perii mult prea lungi si moi pentru a putea si folosita in acest scop.
Imi place foarte mult ambalajul, este mica si practica,culoarea neagra ii da chiar un aer elegant:).

Personal o folosesc pentru aplicarea blush-ului din mai multe motive:
- de cand folosesc Double Wear am uitat complet de pudra:P
- desi pare mare la prima vedere (initial ma gandeam ca e potrivita doar pentru pudra),este doar o impresie,cand am apropiat-o de obraz am realizat ca este perfecta pentru blush...parerea mea:P.
- perii foarte moi ajuta la aplicarea produsului intr-un mod subtil,light, dand un finish dewy:)
- cu ajutorul ei aplici produsul putin cate putin,pana ajungi la look-ul dorit, fara a te mai lovi de problema marginilor proeminente. (atunci cand linia blush-ului este foarte evidenta,parca trasata cu rigla...urasc acest mic "detaliu":P).
Ca si concluzie: asa o folosesc,la mine functioneaza de minune,isi merita toti banii.

Se spala usor, se usuca relativ repede luand in considerare cat este de stufoasa,nu-si schimba forma,nu naparleste...are toate calitatile unei pensule Sigma,doar ca are un outfit mai stylish decat celelalte:)).
Am cumparat-o de la Simona,adik de aici cu 69 lei.
Voi ce parere aveti despre pensulele kabuki? Sunt oare indispensabile?Ce produs aplicati cu ele??






6 comentarii:

  1. Eu am alt kabuki/buffer de la Sigma si anume F45 (chiar azi am scris despre ele pe blog si am atasat si poza cu rezultatul aplicarii). Mi se pare ft bun si blenduieste minunat blushul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu inca nu am o camera care sa faca poze clare:(,sper sa-mi iau cat mai curand...insa exact la rezultatul asta m-am referit si eu:D. Sa ne traiasca kabuki!!

      Ștergere
  2. sa-l folosesti cu placere :*

    www.glossylicious.com

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am tot kabuki de la Sigma, dar F45 si o ador :X aplic cu ea pudra, blush-ul,bronzer-ul, iluminatorul si cam tot ce se poate aplica :)) imi place ca "blenduieste" foarte frumos produsele pe ten si nu e aspra :D

    RăspundețiȘtergere
  4. De unde se poate cumpara aceasta pensula? Syte-ul de mai sus nu merge. Ms anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  5. O poti comanda de pe site-ul Sigma din America. Tipa de care am cumparat-o eu (cea care a avut site-ul) se pare ca nu mai aduce si nici site-ul nu-l mai are,d-aia nu il poti accesa:(

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter