Campania Ivatherm


Desi initial pregatisem o alta postare, ete ca socoteala nu s-a potrivit de data asta.
Ivatherm a dat drumul unei noi coampanii de testare intitulata sugestiv " Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?". Mai exact ai ocazia sa-ti alegi tie si prietenei/mamei/surorii/vecinei tale cate 2 produse Ivatherm pe care sa le testati impreuna:). Ideea mi se pare mai mult decat geniala si nu aveam cum sa o ratez!
Am participat si la prima Campanie WOM care a avut loc anul trecut si am fost foarte multumita atat de cum s-au desfasurat lucrurile cat si de produse. Abia astept sa vad daca voi fi aleasa si de data aceasta (sper ca da) si evident,abia astept sa primesc produsele:D. Nu va spun ce am ales,pentru ca nu vreau ca prietena mea sa afle ce anume va primi...va fi surpriza;)! Veti afla bineinteles la momentul potrivit.
Ce trebuie sa faceti pentru a va inscrie? In primul rand trebuie sa aveti blog! Daca aceasta cerinta este bifata...restul e floare la ureche: trebuie sa aveti cont pe trender.ro, ca mai apoi sa completati chestionarele aferente campaniei. Pentru mai multe detalii, click aici.
Sper ca vom primi cat mai multe dintre noi mail-ul de confirmare:) si astept cu nerabdare sa vad ce produse si-a ales fiecare. Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter