Ultimele achizitii:)

Desi luna asta este extrem de strasanta si aglomerata pentru mine si eram in stare sa bag mana in foc ca din lipsa de timp voi mai strange buzunarul, uite ca nimic nu ma poate tine departe de tentatii:P. De cum am auzit ca in Mall Vitan s-a deschis noul magazin Mac (adica la 10 minute de mine), am uitat complet de oboseala,foame,caldura si cum am iesit de la seviciu m-am oprit direct acolo, sa vad minunea cu ochii mei. Magazinul este in locul fostului Tina R si desi a fost deschis de curand, este foarte bine dotat la capitolul produse.Habar n-aveam daca vreau sa cumpar ceva, sau ce anume cautam, e o decizie prea grea pentru mine caci le-as vrea pe toate:)). Am gasit acolo 2 fete foarte dragute si saritoare, cu care imediat m-am dat la "barfa" despre oje,haine,produse Mac....mai ,mai ca nu-mi venea sa mai plec acasa:)).
In final am ales sa cumpar laudatul Fix+. Am vazut clip-uri pe Youtube despre el si in toate era laudat,deci trebuia sa-l incerc si eu. Cum nu l-am folosit decat o singura data,nu ma pot pronunta inca asupra lui, insa daca il aveti,astept cu interes parerea voastra si de ce nu, tips-uri de buna intrebuintare cu avantaje maxime:).
Pret- 79 lei


Si pentru ca tot eram in zona m-am oprit si la Sephora:). Acolo nu mi-a fost greu deloc, am stiut sigur ce vreau si anume: Clinique- Airbursh Concealer. L-am vazut de atatea ori in clip-urile Lisei Eldridge si l-a laudat atat de mult incat nu am avut niciun dubiu in privinta lui. M-a uimit de la prima folosire insa nu ma hazardez,il mai tin in teste o perioada si abia apoi ii voi face review:). 
Pret- 108 lei


Un alt produs cumparat zilele astea si pe care-l testez este Lush- Snake Oil. La prima vedere poti sa juri ca e un sapun normal, cand de fapt este un ulei pentru tratarea problemelor scalpului (matreata,mancarimi). Ma confrunt cu aceste probleme de ceva timp ( se manifesta mai ales in perioadele strasante) si dupa multe vizite facute pe la dermatologi,multe sampoane,tratamente incercate dar fara rezultate vizibile, m-am decis sa iau problema in propriile maini si sa-i gasesc singura rezolvare. Momentan m-am oprit asupra acestui produs si sunt curioasa ce rezultate voi avea. Revin cu review! Pret 29 lei.


19 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere.
    Sunt curioasa ce parere vei avea de produsul de la Lush ca si eu vreau sa ma incumet sa dau o comanda pe la ei :)
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am folosit o singura data si momentan nu vad niciun rezultat. E totusi prea devreme,ii mai dau 2-3 saptamani si apoi dau verdictul:). Te pup!

      Ștergere
    2. eu am scapat cu selsun blue ALBASTRU (neaparat albastru, restul nu merg si multa lume isi ia teapa). mie mi-a mers din primele utilizari, asta dupa ce credeam ca am incercat tot...

      Ștergere
    3. Ete ca Selsun nu am incercat:). Am notat si cu prima ocazie mi-l iau. Macar de ar avea efect si la mine! Ms de pont! Te pup!

      Ștergere
  2. Mor dupa produsele Lush! Sunt deosebite fata de altele de pe piata prin designul si conceptele ingenioase si atractive! sa ne faci un review:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e:). Si unde mai pui sa au incrediente foarte bune. Sper sa am rezultate satisfacatoare cu acesta...ramane de vazut. Bineinteles ca ii voi face review detaliat:D

      Ștergere
  3. Sa le folosesti cu drag! Astept impresii despre fix+. eu am skandinavia all nighter de la urban decay dar il folosesc rar ca are niste alcool denat prin el si... suflu si-n iaurt...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate stiu alcoolul denat este inofensiv daca se regaseste printre ultimele incrediente...sau ma rog,nu in capul listei, primele 10 sa zicem. Nu m-am uitat cu atentie la incrediente, insa iti spun sigur ca nu am vazut scris nicaieri alcool. Sper sa nu am probleme cu el,so far...so good:). Pentru review o sa ma documentez si in privinta a ce contine;)

      Ștergere
  4. Sa le folosesti cu placere! N-am folosit nimic de la lush, mi se par cam scumpe produsele, doar pentru un sapunel de 100g peste 25 de lei :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt de parere ca Lush are produse scumpe. Insa in privinta acestuia nu ma plang, l-am folosit de 2 ori pana acum si nici nu zici ca a l-am atins. Acum, ramane de vazut cat va dura pana il voi termina,dar mai ales ce efecte va avea...daca are rezultate,isi merita banii cu vard si indesat:).

      Ștergere
  5. Si eu vreau sa imi cumpar concealer-ul Clinique, dar acum astept review-ul tau:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo, il voi face curand! Dar iti spun de acum: go and get it! N-o sa-ti para rau:D.

      Ștergere
  6. Am dat si eu o comanda pe 5 iulie si n-a mai ajuns.. :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Am dat si eu o comanda pe 5 iulie si n-a mai ajuns.. :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru matreata si mancarimi iti recomand Nizoral, face minuni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nizoral a fost printre primele tratamente incercate...niciun efect la mine:((

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter