Lansare Cryogen- Keiko Slim Spa

Am fost tare entuziasmata cand am primit invitatia Monei (pe care o veti putea admira intr-una din pozele de mai jos) la lansarea a doua noi aparate de infrumusetare: Cryogen si Oxy2. Desi in seara de miercuri eram initial ocupata (aveam curs), am ales sa ma duc la interesantul eveniment si bine am facut! Prin urmare m-am prezentat pe inserat la Centrul Keiko Slim Spa pentru a lua la cunostinta despre ultimele "jucarii" menite sa ne infrumuseteze atat corpul cat si viata. M-am simtit minunat, am avut placerea sa savurez un cappuccino in prezenta multor blogger-ite dragi mie si concluzionez incantata ca a fost o seara de-a dreptul magnifica! 
Revenind la aparatele mai sus mentionate, ele ne-au fost prezentate dupa cum urmeaza:

Cryogen

-un echipament inovator ce foloseste criolipoliza,laser soft si vacuum pentru a remodela definitiv silueta.
-promite ca in urma unui tratament de 30 de minute se elimina intre 25-40% din celulele adipoase din zona respectiva.
-foloseste tehnologia cryonix cu 2 capete care se aplica simultan (poza de mai jos)
-procedeul in sine se poate explica astfel: laserul sparge blocurile de grasime iar ciolipoliza ingheata rapid celulele grase si provoaca apoptoza (proces natural de moarte celulata si eliminare din corp).
-tratament non-invaziv, nedureros, nu necesita timp de recuperare.
-rezultatele sunt vizibile dupa aproximativ 3 saptamani de la sedinta.
-pretul unei sedinte -800 lei.



Oxy2

-terapie cu oxigen hiperbaric puritate medicala 98%
Promite ca:
-are rezultate imediate si de durata
-sterge ridurile 
-reduce cicatricile superficiale si uniformizeaza nuata tenului
-elimina acneea
-atenueaza vergeturile
-reduce petele pigmentare





Suna tare bine, asa-i? Asa mi-au fost prezentate, prin urmare asa vi le-am prezentat si eu la randul meu. Nu ma pot pronunta in privinta niciunuia dintre ele.. inca. Am de gand sa fac o vizita cat de curand si sa-i dau o sansa lui Oxy2, voi reveni cu pareri sincere in privinta eficacitatii lui:).

Si asta nu e tot! A avut loc si o tombola cu premii unde am castigat premiul cel mare oferit de Orly: o punga plina de bunatati pentru unghiutele mele! A fost un cadou neasteptat dar de care ma bucur tare,tare! Probabil Mona (ca ea e "inculpata" care a tras biletul:P) a simtit ca Sf Andrei e aproape si s-a gandit sa-mi faca o bucurie:D. Multumesc!!
Bineinteles ca nu puteam sa fac o postare si sa nu pun poze si cu moi:P. Mai jos ma puteti admira in toata splendoarea mea de vrajitoare mov:)). 






Sper sa informatiile prezentate va sunt de folos si promit sa revin cu impresii dupa tastarea lui Oxy2:).

14 comentarii:

  1. La multi ani, pretty woman! Mortal rujul ala <3 Sa te bucuri de premiu si de procedura!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac maxim pantalonii tai! Sunt din piele? De unde sunt?:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac, sunt de efect:P. I-am luat de la Glow cu 70 lei, ii gasesti si la H and M insa la pret dublu:(. Nu sunt din piele, sunt dintr-un fel de fas care imita foarte bine pielea...cel putin vizual:)

      Ștergere
  3. La multi ani!Si fie ca tot ce iti doresti sa se implineasca.
    Monica

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani! super fain premiul si sa ne tii la curent cu pareri despre procedura :). pup

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani! Sa te bucuri de toate produsele castigate. pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai aratat super bine la eveniment! Felicitari pentru premiu si sa te bucuri de produse :)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasa tinuta, felicitari pentru premiu. Poate faci si nite review-uri dupa ce folosesti produsele :D

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter