Wishlist 2013:P

Anul trecut mi-am dorit cu ardoare sa castig la Lotto! V-am impartasit si voua aceasta dorinta intr-o postare gen Tag si pe cuvantul meu ca n-am glumit! Ce poate fi mai frumos decat sa primesti cativa saci plini de euroi asa, pe degeaba?:P. Bine,nu chiar pe degeaba ca totusi dai acolo 10-15 lei pe un bilet. Pacat ca nu au si noroc la kg ca pe bune cumparam cateva tone:)).
Cum pentru a castiga trebuie in primul rand sa joci, sansele mele sunt nule din start! Totusi sa visezi e gratis, iar eu visez mult! Si cum castigul la Lotto nu mai este in trend, a trebuit sa-mi gasesc alt vis secret (voi nu mai spuneti nimanui,da?), o alta dorinta arzatoare, un alt target spre care sa aspir atunci cand mintea mi-o ia razna;).
Asadar, urmeaza sa va impartasesc dorintele mele pentru anul ce tocmai a inceput! 

Imi doresc, imi doresc foarte mult sa-mi intalnesc adevarata dragoste! Musai intr-un seic sau print arab! Sau macar taica-su sa fie un milionar arab! Dar EL, el trebuie sa fie frumos, inalt, bine facut, bun la suflet...ati prins voi ideea;). Vedeti? Ma intereseaza doar sufletul lui...cu cat mai mare, cu atat mai bine:))


Imi doresc ca EL sa-mi faca cadouri,multe cadouri! Simbolice evident!!


Si sa-mi arate in fiecare zi cat de mult ma iubeste! Gesturi mici,marunte....cam cat un teanc mare de euro. Nu mai mult!! Nu sunt lacoma de fel! 


Visez sa ma duca in vacante! Nu am locuri preferate, il iubesc atat de mult ca-l las pe el sa aleaga destinatia, dupa buget bineinteles!:P


Sa ma insoteasca la cumparaturi, ca un barbat perfect ce este! Jur ca l-as lasa sa aleaga ce vrea sa port...atata timp cat aleg eu magazinele:))


Si bineinteles, apogeul visului meu este sa ma ceara de nevasta! Evident ca-mi doresc un inel cu diamant...nu mare, doar cat pumnul meu!
Nu fiti carcotase, eu am mana mica:))


Si vom trai fericiti pana cand moartea ne va desparti (il va lua pe el primul)! Iar eu, o vaduva indurerata, imi voi aminti de el tanar, de anii pretrecuti impreuna si de cat de naiva eram in tinerete cand visam sa castig la Lotto:)).

Tocmai v-am impartasit planul meu de supravietuire pana la 90 de ani:P. Momentan, pentru 2013, mi-am propus macar sa-l intalnesc. Trebuie!! Lotto asta e parsiv, nu faci treaba cu el:)).

Sper ca postarea mea v-a binedispus, v-a facut sa zambiti, dar mai ales sper ca v-ati prins ca am glumit in tot ce am spus mai sus! Ma rog, aproape tot! :)).
Morala: toti suntem liberi sa visam si sa ne dorim absolut orice! Atunci cand visele mor, murim si noi o data cu ele! Va indemn sa visati cat mai mult si sa va puneti 1 milion de dorinte! Se spune ca trebuie sa-ti doresti cat mai mult pentru a primi macar jumatate!
E clar, maine ma duc sa pun un bilet la Lotto:)). V-am pupat!







33 de comentarii:

  1. Foarte simpatica postarea ta! :)))) Nici nu ai dorinte complicate, sunt normale, asa, ca pentru orice fata care se respecta. :)
    Ai grija totusi cu printul acela, acolo se poarta cu mai multe sotii, dar atata timp cat esti prima, e totul ok.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu,tu cam ai dreptate!! Dar cum ai spus si tu atata timp cat sunt prima e perfect:D. Din cate stiu prima nevasta trebuie sa-si dea acordul ca printul sa le ia pe celelalte (sper sa nu ma insel), sau ceva in genul asta. Daca e asa, claaar nu-mi va placea niciuna, toate-s strambe si urate:))

      Ștergere
  2. Acum na, daca ne-ai deschis apetitul, avem 2 optiuni: sa jucam la lotto sau sa facem rost de un seic :))
    M-a amuzat teribil postarea, adica imi place :D Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat ma bucur ca ti-a placut:D. Pai din 2 variante, 1 tre sa fie castigatoare:)). Te pup!

      Ștergere
  3. E foarte foarte tare postarea ta, m-a bine dispus intr-o zi cam deprimanta pentru mine.
    Ai zis la final pana ce va moartea va va desparti. Ei bine, ai mei aveau o vorba pe care si-o spuneau unul celuilalt: daca unul din noi doi moare, eu ma mut la tara. tie iti doresc sa-ti gasesti printul cu suflet foarte mare (:)) ) si daca unul din voi doi mare, tu sa te muti in vila din caraibe :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult de tot ca te-am binedispus!! Frutea sus, total se rezolva in final;).
      Ohhh daaa,buna vorba alor tai! Caraibe here i come:)))

      Ștergere
  4. Super amuzanta postarea, chiar m-ai facut sa zambesc larg :) Dar sa revenim la lucruri serioase, partea cu "Se spune ca trebuie sa-ti doresti cat mai mult pentru a primi macar jumatate!" m-a pus serios pe ganduri, si asta va fi planul meu pt 2013, imi voi pune multe dorinte sa fie de unde sa aleaga cine-o dori sa mi le indeplineasca ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si eu zambesc acum larg cand vad ca ti-a placut:D. Pai sa stii ca vorba era "cere cat mai mult ca sa pimesti macar jumate" si am adaptat-o eu. Insa este perfect adevarata si aplicabila in ambele cazuri! Planul tau pentru 2013 e cel mai bun:D.

      Ștergere
  5. Fie ca toate visele tale sa devina realitate...:))

    RăspundețiȘtergere
  6. si daca din tot ce ai scris aici se va adeveri macar pe jumate vei mai inpartatsi cu noi ... domane cat am putut sa rad , avem dreptul sa visam nu doar noaptea dar si ziua cu ochi larg deschii .pop

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e!! Trebuie sa visam, ne ajuta sa ne pastram spiritul liber. Ma bucur enorm ca ti-a placut:D. Te pup!

      Ștergere
  7. Oh, da! Ce vis frumos și parcă mai greu de realizat decât câștigul la lotto. Pentru început ar trebui să ne vindem casele, să cumpăram din bani un sejur prin Dubai, iar acolo sa ne punem pe agățat șeici până găsim unul conform standardelor :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuuu, nu-i bun planul tau! Da ce, seicu nu vine si el in Romania in vacanta? Ca a auzit el ca aici sunt fete frumoase?? Vine,vine! Si daca nu vrea sa vina, il facem noi cumva si tot aici ajunge:)))

      Ștergere
  8. WOW, cat mi-a placut. a fost primul lucru citit in dimineata asta, mi s-au dezlipit si mie ochii odata in viata fara cafea:))
    Esti o simpatica:) you made my day!!!

    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe bune?? You made my day now!Deja mi se urca la cap:)). Te pup!

      Ștergere
  9. Observ nu esti pretentioasa deloc:P

    RăspundețiȘtergere
  10. Cand il gasesti pe seic, daca are vreun frate sau var sa mi-l pastrezi mie pls! :)) Ca asa dorinte "decente" am si eu :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles!! O sa caut unul cu mai multi frati...sa ai de unde alege:))

      Ștergere
  11. Hai ca esti simpatica! Spor la indeplinit visurile mai in gluma, mai in serios! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Dacă faci rost de un șeic, îl împărțim? Nici eu nu sunt foarte pretențioasă :)

    RăspundețiȘtergere
  13. e a 3a sau a 4a oara cand citesc postarea :)) ma amuza rau de tot , l-am pus si pe barbati-miu sa citeasca si i-a placut :))

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter