Trenduri toamna/iarna 2013-2014 (incaltaminte)

V-am prezentat aici toate trendurile noului sezon in materie de imbracaminte. Am aflat impreuna ce model de fusta trebuie sa ne cumparam, ce culoare va domina strazile infrigurate si care va fi cel mai purtat model de palton. Acum e timpul sa descoperim si tendintele in materie de incaltaminte.
Ca orice fashionista veritabila am o slabiciune (imensa) cand vine vorba de incaltari. V-am aratat aici o parte din colectia mea de primavara-vara. Ma intereseaza tendintele dar asta nu inseamna ca le adopt pe toate. Incerc in fiecare anotimp sa aleg modelele care-mi plac, care consider ca se potrivesc stilului meu de viata si evident, care ma avantajeaza.
Sa lasam vorbaria si sa vedem ce vom purta in sezonul rece de anul asta:

Metalic
tendinte toamna

Tocul patrat/gros
tendinte iarna 2013

Cizme peste genunchi
trenduri iarna 2013

Piele de reptila
cizme reptila

Biker
bocanci catarame

Platforme
tendinte toamna 2013

Blana

Culori vibrante
pantofi toc cui

Catifea

Curele si catarame

Ornamente

Auriu
pantofi ocazie

Toc rotund

Varf ascutit
botine metalice

Decupaje

Masculin

Varf patrat

Animal print

Mocasini
Pozele au fost preluate de pe Chikoshoes si Glamour.

Astept sa-mi spuneti care-s modelele preferate si ce ati vrea sa achizitionati (daca nu ati facut-o deja) pentru iarna asta! Sper ca postarea mea sa va usureze sesiunile de shopping!

4 comentarii:

  1. Ah,nici nu stiu ce sa aleg!Preferatele mele sunt animal printul, pantofii cu varful putin ascutit, fara platforma, culorile puternice si tocul subtire si inalt.Dar pentru vremea ce urmeaza in aceasta toamna,ghetele biker sunt alegerea perfecta pentru ca merg perfect si cu pantaloni si cu rochii de zi:)Te pup!
    Cleo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu o am o gramada trecute in wishlist:P! Mi-am comandat deja o pereche de cizme peste genunchi. Ghete biker am 2 perechi spre fericirea mea si da, ai dreptate, sunt cele mai comode si versatile incaltari:)!

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter