OPI ne aduce vara pe unghii

Vesti extraordinare pentru noi, iubitoarele si obsedatele de lacuri de unghii! OPI lanseaza 2 colectii superbe, colorate si mult asteptate.
Prima este cea in colaborare cu starul Gwen Stefani. Numara 7 lacuri de unghii cu diferite finish-uri: de la satinat si mat, pana la mult asteptata textura de oglinda.


lac unghii opi

Pentru finish-ul oglinda avem la dispozitie setul format din lacul Push&Shove si baza Lay Down That Base.



A 2-a colectie (cea de vara) se numeste sugestiv Brazil. Cred ca deja intuiti cat este de colorata si de vesela. Inspirata de ideea carnavalului si a plajelor insorite, Brazil contine 12 lacuri senzationale, perfecte pentru sezonul primavara-vara.
opi brazil
Deja am trecut 2 dintre ele in wish list: galbenul canar "I just can't Cope-acabana" si rosul-portocaliu "Toucan do it if you try".

sursa foto

Nu-i asa ca-s frumoase? Care-i nuanta voastra preferata?
Lacurile OPI se gasesc in magazinul Topline, Sephora si saloanele partenere.

13 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Eu sunt extaziata de cele mate:). Abia astept sa le incerc.

      Ștergere
  2. Am scris si eu despre ele acum ceva timp si m-an ubdragostit de culorile lor de la prima vedere. Imi place mult colectia Brazil :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe ojele.....pe langa faptul ca sunt de calitate si pertul este rezonabil ! Multumim pentru informatie !

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept sa incerc lacul cu finish oglinda!Colectia Brazil e superba,culorile aprinse si vibrante chiar te duc cu gandul la plaja si carnaval.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt tare curioasa cum e lacul asta:). Cred ca e senzatia colectiei!

      Ștergere
  5. Colectia Brazil e fabuloasa,nu pot sa aleg o preferata!!!cand vor fi lansate colectiile?Abia astept,le vreau pe toate!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Don't bossa nova me around:). Si toate cele din stanga, mai putin galbenul de jos.
    http://www.beautybellenotes.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac!
      Mie tocmai galbenul imi place si mi-l doresc:)). De mult caut unul bun. Sper ca acesta sa fie the one:).

      Ștergere
  7. Nu pot sa aleg. is prea frumoase toate :)):))

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter