REVICARE - Cel mai nou brand romanesc

Revicare este un nou brand romanesc de produse naturale, care s-a lansat ieri pe piata locala si internationala.
Pentru ca brand-ul combina tot ce e mai bun din natura si stiinta, ne propune un concept bazat pe vindecare, frumusete si o stare de bine. Produsele sunt naturale si se adreseaza deopotriva frumusetii si sanatatii. 

produse revicare

Gama Revicare include produse cosmetice pentru corp si fata, dar si o linie de suplimente naturale. 
La capitolul produselor cosmetice ne putem delecta cu spary-uri revitalizante, masti, creme hidratante, sapunuri cu arome delicioase (ciocolata, lavanda, scortisoara sau cafea) si saruri de baie cu proprietati de relaxare dar si terapeutice.

crema revicare

brand romanesc

In ceea ce priveste linia de suplimente, oferta este foarte bogata. Putem alege de la suplimente pentru slabit, detoxifiere sau imunitate, pana la suplimente destinate ingrijirii personale si potentei.


Revicare. Revitalizing with care! acesta este sloganul noului brand romanesc ce si-a deschis magazin in Centrul Vechi din capitala (Str Selari, nr 4) si care doreste sa ofere clientilor sai produse delicate, eficiente si sigure pentru utilizarea pe termen lung.
Nu pot decat sa ma bucur ca inca mai exista produse pe eticheta carora scrie citet made in Romania!

12 comentarii:

  1. Suna interesant, sa tot apara produse romanesti :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Din ce in ce mai multe produse romanesti. Fara sa fiu rea, sa speram ca sunt facute cu cap :D.
    Tare faine pozele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea am mai auzit in ultimul timp despre produse romanesti. Din cate am inteles, compozitia dpdv a ingredientelor e chiar ok:).

      Ștergere
  3. Sper sa apara si online pentru ca mi-ar placea sa le incerc. Ma bucur ca apar tot mai multe produse romanesti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mi-as dori un site unde sa le pot vedea si achizitiona mai usor.

      Ștergere
  4. Da, eu as cam vrea sa le incerc! Abia astept sa am putin timp liber si sa ajung in magazinul lor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Revicare shop is online ! please visit : http://www.revi-care.com/shop/

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei! Eu am cateva produse REVICARE si sunt foarte multumita de ele!

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter