Oldies but Goldies- Trift Shop

Saptamana trecuta am participat la Targul Oldies but Goldies. Acesta a fost la prima editie si trebuie sa recunosc, abia o astept pe cea de-a doua caci tare mi-a placut sa cotrobai prin sifonierele altora. Organizatorul, OneBeat Fashion, a adus laolalta un numar impresionant de expozanti astfel as putea spune ca au fost de toate pentru toti, de la imbracaminte si incaltaminte, pana la decoratiuni interioare si cosmetice. 


Despre OneBeat Fashion va spun ca-i stiu de ceva vreme, desi habar n-aveam ca se numesc asa si nici mare lucru despre munca lor. Inca de anul trecut tot admir interesantul Atelier de Creatie ivit pe strada Dudesti (in spatele Mall Vitan). Trec pe acolo zilnic cu masina si de fiecare data ma holbam la vitrina lor. Mereu spuneam ca intr-o zi voi opri si imi voi baga nasul printre hainutele lor, dar niciodata nu am apucat sa o fac. Mare mi-a fost surpriza si tare m-am bucurat cand i-am descoperit la targ! Va spun cu mana pe inima, au lucruri foarte frumoase la preturi excelente (aviz celor care locuiesc in sectorul 3) si fac o gramada de minunatii pe comanda.


Una peste alta targul a fost un adevarat succes iar cei de la OneBeat Fashion au donat toate incasarile obtinute in urma evenimentului in scopuri caritabile. 
N-am plecat de acolo cu mana goala ci cu o superba bluza made by OneBeat Fashion pe care o veti putea vedea intr-un outfit viitor.
Sunt curioasa daca obisnuiti sa mergeti la astfel de targuri si daca v-am trezit curiozitatea pentru acesta!

Un comentariu:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter