A 6-a sedinta de epilare definitiva

A venit timpul sa va impartasesc rezultatele obtinute dupa cea de-a 6-a sedinta de IPL pe picioare la Nomasvello Unirii. A trecut ceva timp de cand ma facut-o (cam 3 luni daca imi amintesc bine) si in prezent ma pregatesc de cea cu numarul 7. Puteti citi despre experienta precedenta aici.

Am primit multe mail-uri de la voi, in care ma intrebati daca in prezent mai continui tratamentul de epilare definitiva. Am sa raspund cu aceasta ocazie tuturor si in acelasi timp sa explic cauza pentru care in ultimele 3 luni nu am publicat nimic. Bineinteles ca tratamentul continua iar rezultatele sunt exceptionale! Problema din cauza careia am ramas in urma cu articolele a fost ca in primele 3 luni ale anului n-am avut laptop :(. Cel vechi a facut poc si a durat putin pana mi-am achizitionat unul nou.
Buuuun, acum ca am explicat clar motivul lipsei din online, zic sa ne intoarcem la ale noastre si sa va povestesc despre ultima sedinta IPL pe picioare si rezultatele ei.


Asa cum am spus mai sus, ultima sedinta am facut-o in urma cu mai mult de 3 luni iar poza pe care o vedeti am facut-o acum 2 saptamani. Ma pot lauda cu par din ce in ce mai putin, mai rar si mai deschis la culoare. In acelasi timp am observat o imbunatatire si la nivelul pielii, este mai fina si mai lucioasa. Parul creste extrem de incet si a devenit insesizabil cu ochiul liber. 
Zona genunchilor este singurul loc in care pot spune ca pilozitatea este putintel mai deasa, dar nu-i vorba nici pe departe de o diferenta notabila fata de restul zonelor. 
Avand in vedere ca am inaintat asa de mult in numarul de sedinte, va spun cu mana pe inima ca mersul la epilat a devenit precum cel la coafor :D. Nu simt nicio durere, oricat de mica, nicio piscatura, absolut nimic. Mai ca ma ia somnul pe scaun si daca nu ma credeti o puteti intreba pe Cremona, cea care se ocupa de mine.
Rezultatele sunt senzationale si in ceea ce priveste zona inghinala. Acolo am ajuns la a 4-a sedinta, urmeaza a 5-a si sunt mai mult decat incantata de rezultate. Este minunat sa nu mai ai grija parului nedorit! 
Pentru a va face o idee cat este de rentabila epilarea cu IPL, va spun ca urmatoarele sedinte (picioare si inghinal) le voi face in mai, iar apoi tocmai la final de august. Cu alte cuvinte, voi sta relaxata tooooata vara :D.
Si nu trebuie sa ma credeti pe cuvant (desi pozele vorbesc de la sine), puteti oricand sa faceti o vizita la Nomasvello si sa testati pe pielea voastra!
Astept cu interes parerile voastre, daca ati incercat sau doriti sa incercati epilarea defintiva cu IPL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter