SEPHORA- CALIFORNIAN BLONDE #10



This is my favorite eyeshadow:)
Nu este un produs nou aparut,cu siguranta multe dintre voi stiu despre el,eu personal il folosesc de 3 ani si pot spune cu mana pe inima ca nu pot trai fara el...oricat de multe farduri de pleoape as avea,pe el in folosesc cel mai des si nu ma dezamageste niciodata:)
Este un fard comapact,cu o consistenta moale,ideal pt blenduit,nu se sfaramiteaza,nu cade de pe pleoape,iar cu un primer rezista si 24 d ore ( incercat personal,caci eu muncesc 24 d ore:P,iar fardul a stat nemiscat la locul lui),culoare este un crem sidefat.
Am preferat sa pun o poza de pe net,pt ca al meu este aproape consumat,dar si pt ca aparatul meu probabil are hipermetropie:P( nu vede la apropiere,pozele ies in ceata,nu stiu daca e din setari sau asa e el).Pot traii fara multe lucruri,insa nu fara acest fard,care pt mine este miraculos...practic imi schimba chipul...nu-l recomand pers cu tenul f deschis,mama mea l-a incercat si nu ai fi zis ca e fardata,pur si simplu nu se vedea:( Eu am tenul mai inchis la culoare (creol),la mine se vede f frumos.
Il folosesc atat ziua,cu putin mascara si blush...cat si seara cu un eyeliner negru sau blenduit cu alte nuante:) Se gaseste in Sephora (ofcourse:p) la pretul de aprox 50 lei (nu-mi amintesc clar) insa dupa mine isi face toti banii,cand raman fara el intru in fibrilatie:P...Asa cum am patit cand sa schimbat denumirea colectiei,si vanzatoarea nu intelegea ce vreau...:))
Californian blonde#10 is a must allways have,for me:) si daca il veti incerca sunt sigura ca-mi veti da dreptate.
Sunt curioasa care este produsul vostru preferat...poate ne lungim lista d produse must have:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter