SEPHORA-FLUID CLEAR SKIN,PORE MINIMIZER-EXPRESS SOLUTION

Mi-am achizitonat aceasta crema odata cu paleta Cargo,acum vreo 2 sapt.Daca despre paleta mi-am facut repede o impresie,in privinta cremei am vrut sa mai astept,sa o folosesc o vreme pt a putea scrie despre ea,sa fiu sigura daca mie imi prieste sau nu:P

Este o crema f fluida,intr-un tubulet(ador cremele la tubulet,eu personal cred ca sunt mai igienic de folosit) de 30 ml.Ce promite? Ca este o solutie puruficatoare,ce curata tenul in profunzime si micsoreaza porii.

Mie personal imi place f mult:) In primul rand,cum am spus si mai devreme,este f fluida,nu imi simt tenul incarcat,intra f repede in piele.In al 2-lea rand,crema asta chiar face ce spune,dimineata ma trezesc cu tenul luminos,porii micsorati( nu pot spune ca nu mai am pori,sau ca nu se vad deloc,insa o diferenta se vede)si o piele ff fina:) Ca sa nu mai spun ca trateaza si imperfectiunile:) eu am un ten mixt spre gras in unele locuri,iar cosurile nu imi sunt straine,si nici semnele in urma lor( nu am acnee,insa nici ten perfect nu posed....din pacate) iar dimineatza cand ma trezesc constat cu stupoare ca cele deja existente sunt aproape uscate iar cele ce erau pe punctul de a erupe,abea se vad:)

Singurul lucru care nu imi place,este ca dimineatza ma trezesc cu tenul f uleios,insa pot suporta asta,ma duc de urgenta si ma spal pe fata:P deci nu este ceva f grav.Am sa continui sa o folosesc,pt ca sunt f incantata de ea,cine s-ar fi asteptat sa fie atat de buna? eu am cumparat-o din pura curiozitate,insa f sceptica in ceea ce o priveste:)) a reusit sa ma uimeasca...
Se gaseste in Sephora,si costa 29 lei( sper sa-mi amintesc bine)....cine ar fi crezut ca exista ceva atat de ieftin si bun? eu una nu:))

3 comentarii:

  1. Il am si eu dar nu prea m-a impresionat.Pana acum il aplicat dimineata inainte de machiaj.
    Ii mai dau o sansa chiar din seara asta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Produsul e super si costa doar 21 de lei! Trebuie incercate si celelalte 3 produse, din aceeasi gama. Sunt miraculoase!

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter