BON JOVI



A fost exact cum ma asteptam: SUUUPERB!!! Ma bucur tare mult ca au inceput sa se organizeze si la noi asemenea show-uri:),inca nu la marimea celor de afara,insa ne apropiem usor si sigur:D. Dupa cum stiti aveam bilet,insa am ajuns destul de tarziu la locul cu pricina si cand am vazut cata lume si ce aglomeratie mare,am hotarat sa nu il folosesc:P ( in sfara faptului ca era fff cald si aglomerat,nici inaltimea nu mi-ar fi permis sa vad ceva,la cata lume era,la asta nu ma gandisem inainte:)) ). Prin urmare m-am "instalat" frumusel pe peluza Parlamentului,impreuna cu mama si o colega de serviciu:D. Si a fost perfect!!
Am avut spatiu sa ne desfasuram:P, am respirat aer proaspat (e doar un fel de a spune:P),am avut "view" exact pe centru,s-a auzit perfect:D.
Sunt f incantata,nu regret o clipa ca l-am asteptat atat de mult si ca nu am plecat la mare pt a-l vedea:). Lasa ca e timp pt toate,insa Bon Jovi o data-n viata ai sansa sa-l vezi (cel putin in Romania),tocmai de aceea am si ales sa-l vad "de sus",pt a ma putea bucura de intreg spectacolul!
Iata si pozele promise...am ales cateva,sper sa va placa:).
P.S.: nu criticati aspru tinuta "de scandal" si fetele noastre,avem scuza: am cantat si dansat 3 ore continuu:P.


mama,Oana si je :P




aproape de final,cam obosite:P


2 comentarii:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter