Nu ma pot opri din cumparat!!



Nu stiu ce se intampla cu mine in perioada asta insa parca am luat-o razna! Vreau un lucru,il cumpar,apoi in secunda 2 vreau alt lucru si e musai sa-l am si pe acela, dupa ce-l acizitionez imediat imi sar ochii dupa altceva,parca niciodata nu am de ajuns,vreau tot mai multe,vreau TOT! Nu va faceti cruce,nu scuipati in san,eu asa am din totdeauna,insa parca niciodata atat de rauuuu:)). Sper sa imi revin curand si sa ma opresc din shopping-ul asta continuu,altfel am mari sanse sa vars lacrimi de crocodil in fata portofelului golit abuziv,incercand cu disperare sa-l resuscitez macar pana la ziua de salariu:P.
Dar nu despre asta vreau sa scriu acum,ci despre prostioarele achizitionate in ultimele zile:D.
Too Faced - Fun in the Dark



Am dat peste acesta trusa din intamplare,ieri la Sephora,stiam ca sunt reduceri,dar nu m-am gandit ca as gasi o asemenea minunatie:). Nu m-am putut abtine sa nu o cumpar,ba chiar am luat una si pentru prietena mea,nu cred ca exista fata care sa se poate abtine in fata cosmeticelor Too Faced sau Benefit,care au ambalaje suuuperbe:P. Dar pe langa ambalajul atragator stim ca au si cosmetice foarte bune,deci am facut un super deal,zic eu:P.
Trusa contine -4 farduri de pleoape
- 1 bronzer in 2 culori
- 1 blush
- 2 gloss-uri
Siiii...are si beculete in jurul oglinzi...cat de tare e asta???:D.
Cam atat despre trusa,nu scriu nimic despre ea inca,am sa-i fac un review special destinat,cu toate detaliile si bineinteles parerile mele:P. La reducere costa 69 lei:).

JOICO- Deep-Penetrating Reconstructor
Toata lumea vorbeste despre acest produs,toata lumea il lauda...si daca toata lumea il iubeste trebuie sa-l incerc si eu. Uneori se trezeste in mine si se manifesta instinctul de turma:P, si trebuie sa am si eu ce au toti,asa a fost si cu acest produs,a trebuit sa-l am si sa-l incerc si eu. Sper sa fi facut alegerea corecta si sa-mi para si mie ca este cel mai cel.... asta ramane de vazut,am sa-l folosesc si am sa va povestesc;). L-am luat de pe site-ul Cristinei Catana,la pretul de 110 lei (transportul inclus).

JOHN FRIEDA- Liquid Shine Illuminating Conditioner
Aici lucrurile au stat exact invers decat in cazul Joico,review-urile nu sunt tocmai pozitive pentru acest produs insa eu am fost curioasa sa-l incerc. Si in cazul lui ramane sa vad cum se manifesta la mine,cine stie,poate imi va placea:D. L-am luat de pe okazii.ro,de la un tip Radu (foarte de treaba) cu 23 lei (parca) +tranport.

SEPHORA- Express Dry Shampoo
Este primul meu sampon uscat,de mult vroiam sa incer unul,sunt tare nerbdatoare sa vad daca va face fata parului meu extrem de gras. We'll see! Pret -25 lei

SEPHORA- Nail Patch Art
Este ultimul produs achizitionat,dar cel mai important,de doream de muuuult sa incerc oja "uscata". Va fi primul caruia ii voi face review,caci am sa le aplic imediat ce termin de scris....adica acum:P. Pret 38 lei,sper sa-l merite!
Acestea sunt produsele,multe,putine,nu stiu...sper sa nu revin cu o postare de gen prea curand,am de gand sa ma abtin de la a mai cumpara ceva!! Bine,in afara de mancare,apa,pantofi,poate si o fustita:)). Heyy, glumeam si eu:P. V-am pupat!

12 comentarii:

  1. Tu ai ceva cu produsele de ingrijire si cosmetice:))
    Eu in ultima perioada insa am cumparat foarte foarte multe haine.
    Poate este o manifestare comuna:)) Sindromul ,,shopping'' Sper sa nu sufere multe dintre noi de el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dedeea,foarte bine spus,am ceva cu ele,sau poate ele cu mine,claaaar este sindromul shopping:))). De obicei si eu sunt cu hainele,insa se pare ca preferintele s-au schimbat in ultima vreme,dar au uitat sa ma anunte si pe mine:P. Sper sa ne revenim,sa o lasam mai moale,niste banuti in plus nu strica nimanui:). Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai! Trusa e superba, sa o folosesti cu placere! Eu nu mai am voie la cumparaturi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sense cred ca am sa-mi pun si eu interdictie cat de curand:)),pup

    RăspundețiȘtergere
  5. e o boala...brrr...ma apuca si pe mine...acum sunt in sevraj....mi-am propus sa consum tot ce am inainte de a cumpara altceva...nu de alta...da' am vazut singura ca exageram deja...si ce-o sa ma fac????????cred ca=mi ajung vre-o 2 ani ce am...!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Coco cred ca asta am sa fac si eu,nu mai cumpar nimic,cel putin in materie de machiaj pana nu consum ceea ce am. Ca uite asa imi tot cumpar,iar cele vechi expira in sertar!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cea de-a doua trusa este ptr prietena ta Giusi cu care vrei sa pleci la mare (mi-a zis cineva k asa ar fi :P)??? hmmm tare curioasa sunt pupi

    RăspundețiȘtergere
  8. ia uite ce de chestii faine ti-ai luat! sa le folosesti iubita. sunt curioasa de samponul ala. n-am incercat niciodata sampon uscat :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Hehe,d-aia am luat trusa sa ne facem pretty la mare:P,pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Andreea multumec,am sa fac un review pt samponul uscat,dupa ce am sa-l incerc,sunt tare curioasa se poate:P.te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Cumparaturile raman intotdeauna un mode de a te relaxa, de a obtine ceea ce iti doresti contra unei sume cat mai corecte de bani.

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter