Nimic nu se arunca...totul se refoloseste:P

Pentru mine nu este o noutate sa pastrez recipientele produselor de machiaj care s-au terminat sau au expirat,caci nu se stie niciodata cand iti vor putea fi de folos. Ca de exemplu, sticluta cu pompita eleganta de la By Terry pe care am pastrat-o dupa ce am terminat fdt,iar acum gazduieste tot un fdt insa de la Revlon:P.M-au mai inspirat si unele clipuri de pe Youtube,pe care le-am si pus in practica dupa cum veti vedea mai jos.
Adevarul este ca sunt sigura ca se intampla frecvent sa te indragostesti de un fard,bronzer,ruj sau blush...insa in momentul in care acesta face parte dintr-o intreaga trusa,atunci e o problema. Eu sunt o persoana comoda si nu-mi surade deloc ideea de a cara in geanta 3 truse de make-up,doar pentru ca fiecare dintre ele are cate un produs de care nu ma pot desparti. Si uite asa am ajuns la ideea acestei postari,idee care mi-a venit in momentul in care prietena mea si-a "mutilat" trusa de farduri pentru mine ( cate prietene ar face asta?:P).
Amandoua avem paleta Fun in the dark de la Too Faced,doar una dintre noi e innebunita dupa rujul de acolo (adica moi),iar pentru ca al meu e aproape terminat, ea fara sa stea pe ganduri l-a si scos pe al ei de la locul lui, si mi l-a dat spre marea mea fericite,lasandu-si trusa proprie invalida. Si atunci m-a bufnit lumina beculetului ce tocmai se aprinsese in creierasul meu: nu trebuie sa iei toata trusa cu tine...trebuie sa iei doar ce-ti trebuie/place,doar ca intr-un alt ambalaj:D.
Si asa m-am pus pe treaba,caci si cu blush-ul din aceasta paleta ma inteleg f bine,si am cautat prin sertare sa gasesc recipiente ce nu-mi mai trebuiesc,si mi-am mutilat si eu trusa si nu numai:P. Si asta a iesit:

-Rujul din trusa prietenei l-am pus intr-un ambalaj de la un fard Sephora si arata foarte bine,zic eu, si asa il pot lua cu mine si in buzunar:D.


Trusa mea in prima ei zi...

Trusa mea acum...cam folosita si murdara,mai nou si "mutilata":P


Blush-ul din trusa (poza de mai sus),pus intr-un ambalaj Too Faced (ce coincidenta:P) in care candva a existat un primer,pe care oricum nu-l foloseam. Am scapat de primer si acum blush-ul vietii mele ma poate insoti oriunde!

Trusa farduri Avon???

Nooo waayyy!!! A fost candva,insa nu si acum. Comoditatea din mine si-a spus iar cuvantul,prin urmare de ce sa car 4 rujuri in portfard,cand pot avea doar trusa asta si pe toate 4 inauntru?:P. Ideea am luat-o de pe Youtube, si e foarte simplu: le topesti la microunde,apoi repede,repede le torni in recipientul predestinat. Si gata:D. Eu zic ca mi-au iesit bine si le folosesc de cateva saptamani (dupa cum se vede),iar rujurile nu si-au schimbat consistenta,sau mirosul,sau altceva...decar forma:P.

Si uite asa,portfardul meu este foarte usor,si am exact ceea ce-mi trebuie si-mi place, fara sa dau banii pe ele in varianta single/mare. Nu cred ca e o noutate,insa eu chiar trebuia sa ma laud:D.
Sper sa va placa si voua!

7 comentarii:

  1. super ideea [:X] doar ca mie imi place sa ma car cu bagaj mare,mai ales in privinta cosmeticelor [:D]

    te urmaresc prin gfc,dar nu stiu ce se intampla de nu pot lasa commuri; coshuletzul_colorath e nick-ul,iar Emma numele :) [:P]

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe Emma,eu sunt mai comoda dupa cum am spus:P. Sa stii ca nu esti singura,am mai primit mail de la o cititoare cum ca nu are putea lasa comment,nu stiu de ce:(.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce tare :) nici eu nu suport ideea de a cara multe dupa mine ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa zic si eu,pe langa faptul ca te doare umarul,nici nu gasesti niciodata ce-ti trebuie atunci cand ai prea multe la tine...cel putin eu asa patesc:P. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. super...mai fac si eu..si sa vede cand nu mai stiu..ce si cum :)))

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter