Ivatherm High Sun Protection Spray SPF 50+


In sfarsit vin si cu acest review al celui de-al 2-lea produs primit in Campania Ivatherm. Ma refer evident la spray-ul cu protectie solara 50+ ,produs ales atat pentru mine cat si pentru prietena mea. Dupa mai bine de o luna de folosire am ajuns amandoua la concluzia ca dintre cele 3 produse primite acesta este de departe preferatul:).

Pe decursul acestei luni am testat impreuna apa termala Ivatherm,produs despre care nu avem nimic special de spus. Este o apa termala normala,un produs ideal de folosit in perioada aceasta a anului.
Despre Fondul de ten fluid am scris aici, un produs bun care ne-a surprins placut.
Cat despre spray...eheeee,acesta a fost adevarata surpriza! Ne place tare mult si cu siguranta il vom recumpara.
De ce? Motivele sunt multe,le vom lua pe rand:
- Desi se numeste "spary" nu este deloc asa cum va inchipuiti. Este de fapt o lotiune alba, asemanatoare unei creme.
- Are un miros placut
- Amandoua l-am folosit atat pe corp cat si pe fata si am fost tare incantate sa vedem ca nu lasa acea pelicula grasa specifica produselor cu spf. Se absoarbe repede in piele,lasand-o catifelata si cel mai important,protejata de soare.
- Se intinde usor si uniform,fara sa lase urme albe.
- Un mare plus pentru protectie 50!!
- Desi pare mic la prima vedere,nu este deloc asa. E nevoie de putin produs pentru a acoperi o zona mare,prin urmare se consuma greu.
- Ambalajul elegant,minimalist. Imi place faptul ca invelisul este mat si in felul acesta nu-ti aluneca din maini atunci cand le ai pline de crema. Vorbesc serios,mereu ma enervez cand produsele imi aluneca din cauza asta:P.
- Cand l-am folosit pe fata s-a comporat ca o excelenta baza de machiaj,nu am avut niciuna dintre noi probleme.

Cred ca am punctat toate motivele pentru care ne-am indragostit de acest spary si pentru care-l recomandam cu atata caldura:). Nu stiu sigur care este pretul lui in farmacii, l-am gasit pe diferite site-uri la diverse preturi....cred ca in jur de 55 lei. Merita fiecare banut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter