Preferatele lunii Iunie


   Iunie a trecut repede,atat de repede ca nici nu am simtit:(. Aveam programate multe alte postari iar acum,privind in urma realizez ca nu am scris decat jumatate din ele. Deh,asa e viata...lasa ca le transfer in "programul" acestei luni:),sper sa si reusesc de data asta! Timpul nu a fost de partea mea in luna ce tocmai s-a incheiat. 
Cu toate astea trebuie sa va prezint produsele pe care le-am iubit si mi-au fost tot timpul la indemana:


- Paula's Choice- Normalizing Cleanser ( trebuia sa aiba deja un review,sper sa-i fac unul luna asta)
- Ivatherm - Spray SPF 50+ (primit in cadrul Campaniei Ivatherm,folosit de atunci aproape in fiecare zi,review in zilele ce urmeaza)
- Paula's Choice- Resist Advanced Replenishing Toner ( din cauza caldurii,este singurul produs hidratant pe care-l mai suport pe fata in timpul zilei,in afara de spf evident)
- Paula's Choice- Skin Recovery Hydrating Treatment Mask ( o folosesc seara pe post de crema de noapte,review aici)

Si la capitolul makeup produsele s-au imputinat vizibil:
- Naked Palette ( in ultima vreme am cam ignorat-o insa in iunie mi-am adus aminte de ce o iubesc atat de mult)
- Blush Elf in nuanta Seductress ( l-am folosit atat pe obraji cat si pe buze,este un lip stain minunat, urmeaza review)
- Fond de ten Avon Ideal Flawless (nu ma mai satur de el,review aici)
- Nyx Jumbo Eye Pencil (nuanta Black Bean, folosit atat ca baza pentru alte farduri cat si simplu pentru conturul ochilor)
-Ruj Mac nuanta Mith ( am visat la el muuuult timp si de cand l-am cumparat il port continuu. O sa aibe un review cat de curand,mai ales ca i-am gasit si un dupe veritabil)
- Gloss Dior nuanta 247- pink flirt ( nu sunt o fana a gloss-urilor, de fapt nu am decat 3:P,acesta ramane in continuare preferatul meu)

Cam atat pentru iunie,care pentru mine a fost o luna nebuna,nebuna de tot:P. Sper ca iulie sa fie mai linistita si mai bogata atat in produse cat si in review-uri! Kiss ya!

2 comentarii:

  1. Ce bine ca ai devenit partener Paula's Choice.:) De mult timp am tot vrut sa imi cumpar si eu produse citind la tine pe blog despre ele. Mai spre iarna sigur o sa incerc si eu un exfoliant.
    Si eu am folosit Myt-ul vara trecuta, dar acum nu prea m-am mai dat cu el.pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca si tu te bucuri:P,in iarna probabil prin noiembrie o sa dau o comanda si te astept si pe tine cu drag:).
      Eu pur si simplu m-am indragostit de rujul asta:D. Te pup

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter