Am profitat de reducerile Asos

Cum ofertele pe Asos.com sunt dintre cele mai tentante si reducerile nu contenesc sa apara, am profitat de ele si nu doar o data ci pe decursul a 4 saptamani:). Am asteptat sa ajunga toate produsele pentru a le prezenta intr-o singura postare si a durat ceva caci nu trecea o saptamana si mai comandam o rochita..si tot asa.
Acum am primit tot si sunt mandra de mine ca de 2 saptamani ma tin tare si rezist tentatiei de a goli cardul:D.
Dar totusi vreau sa ma laud cu minunatiile pe care am pus mana la oferta!

River Island Leopard midi dress
Material elastic, se aseaza frumos pe corp,talie evidentiata. Este putin mai lunga decat in poza de pe site (probabil pentru ca eu sunt mai mica de intaltime decat tipa din imagine) dar nu ma deranjeaza, se poate scurta fara probleme:).
Am dat 17 euro pe ea, acum costa si mai putin, 15,51 euro. O gasiti aici.



 One shoulder dress
Nu am mai gasit poza cu rochia neagra, dar am pus-o pe cea mov ca sa va faceti o idee despre cu arata:). Chiar imi doream o rochie in genul asta si ma felicit ca am gasit-o cu doar 12,81 euro. Disponibila mai este doar cea mov ,aici.



Lace and mesh dress
De departe preferata mea!! Abia astept sa vina caldura sa o scot in lume! Din pacate nu mai este in stoc, dar daca va place o puteti urmari aici...e posibil sa o aduca din nou:)



Trousers in spot print
I-am luat cu 10 euro si sunt atat de draguti ca-mi vine sa-i mananc:)). Glumesc:P! Sunt funny,vaporosi, colorati,perfecti pentru vara! Momentan out of stock:(. Si pe ei ii gasiti aici.



Swing dress in jersey
O rochie roz pal, vaporoasa si girly. Bineinteles ca am uitat sa o pozez:)). Noroc ca poza de pe site e mai mult decat graitoare. Pret aprox 15 euro,aici.


Sandale
My precious!! Sunt tare mandra de ele! Ba chiar ma oftic putin ca le-am luat cu 30 euro si acum sunt reduse la 20:(. Le gasiti aici.


River Island Jacket
Piesa de rezistenta! Recunosc, nu era la reducere, dar cum geaca de piele veche si-a dat ultima suflare si a ajuns la gunoi, a trebuit sa-mi caut alta de urgenta. Este mult mai frumoasa in realitate si abia astept sa o port. A costat 83 euro si isi merita fiecare banut. O gasiti aici, cu 3 euro mai putin:P



17 comentarii:

  1. Cand am vazut rochia care nu mai e in stoc am intrat oimediat pe site...pacat ca nu mai e pe stoc, e superba. Sa le folosesti cu drag pe toate :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca de multe ori am vazut ca au readus produse in stoc:). Deci mai uita-te la ea din cand in cand...poate vei avea o surpriza:D. Te pup!

      Ștergere
  2. Pantalonii sunt superbi, ma tot uit la ei. Si rochita ta preferata e si preferata mea :) Arata tare bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa,sunt foarte ...originali:P. Ce ma bucur ca-ti plac:D

      Ștergere
  3. Teee urasc pentru rochia corai si pentru jacheta! Si pentru sandale, rochia de dantela. Dar jacheta <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, jacheta...stii ca ti-am zis si la Starbucks de ea:P. Ma bucur tare ca-ti place:-*

      Ștergere
  4. Lace and mesh dress, rochia midi si sandalele sunt superbe...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoase sunt toate!Sa le porti cu placere!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai, m-ai terminat cu rochita alba. Caut asa ceva de muuulta vreme. O voi urmari pe site zilele astea, poate mai apare.
    Sa te bucuri de cumparaturi! Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au obiceiul sa readuca in stoc produse,deci ai sanse mari:). Ma voi uita si eu, iar in caz ca apare te anunt! Da vezi ca nu e alba, e crem...nu ca ar fi mare diferenta, dar daca vrei alba-alba, nu e asta:(.

      Ștergere
  7. Sa te bucuri de ele!
    Rochia crem imi place tare mult, bine, pe site vad poze cu ea neagra si parca imi place si mai mult. De jacheta nu mai zic ca e super smechera.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa le folosesti cu drag!
    Frumoasa rochita neagra :x

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa le folosesti cu placere, super achizitiile!

    aboutwomenandnotonly.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. Minunate toate, rochia crem e superba! Sa le porti cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Rochiţa albă şi pantalonii sunt de vis! Să le porţi cu plăcere! Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter