Cutia buclucasa

Ma chinui sa fac aceasta postare de mai bine de o luna. Tot de atunci incoace, ma impiedic periodic de cutia gigantica in care aveam depozitate "goliciunile" (asa-mi place sa le alint), despre care tot amanam sa scriu. Si am plasat frumos cutia in dormitor, undeva in lateral ca nu cumva sa ma incurce. Uneori ma gandesc serios ca si o gaina beata are mai multa logica decat mine!

N-a fost zi de la Dumnezeu in care sa nu ma impiedic de ea! M-am invinetit ici-colo, ba chiar am cazut de cateva ori! Ultima isprava s-a petrecut chiar ieri, cand coltul cutiei m-a facut K.O. cu o lovitura intre degete (evident de la picioare)! M-am vaicarit vreo jumatate de ora, am injurat cealalta jumatate, apoi am concluzionat victorioasa: cutia merge ACUM la gunoi!! Mama ei de cutie!
Zis si facut! Prin urmare va prezint astazi produsele terminate, pana nu uit de ele si efectele lor....caci acum nu mai e nicio cutie care sa-mi aminteasca intr-un mod brutal ca am o postare de facut:)).


Paula's Choice- Clear Targeted Blemish Relief Toner
L-am folosit cu succes timp de 10 luni. Este un produs must-have pentru mine.,nu ma vad traind fara el!! Despre efectele lui asupra tenului meu am scris aici.


Desert Essence- Hand and body lotion
Crema de corp hidratanta, textura lejera ce se absoarbe imediat, miros placut, incrediente bune. Cumparata de pe Iherb, pret foarte bun. Singurul minus: gramajul mic!(6$- 237 ml)
Am terminat acest tub intr-o luna, prin urmare am ales sa cumpar crema de corp Alba Botanica (varianta de 1 L), care este mult mai avantajoasa atat la pret cat si la gramaj (12$ - 907 ml).



Clinique- Airbrush Concealer
Cel mai bun concealer EVER!! Din pacate tubuletul este mic si produsul se consuma repede....din fericire am unul de rezerva:D. Am scris despre el aici


Paula's Choice- 2% BHA BODY
Termin cate un tub lunar!! Cu ajutorul ei am abtinut rezultate remarcabile in lupta cu foliculita. Partea nasoala e ca rezultatele dispar la fel de repede pe cat apar, daca nu o folosesti un timp. De luna asta incep epilarea definitiva pe picioare si nu o voi mai folosi..sunt tare curioasa cum va arata pielea si daca voi reusi sa scap de problema care ma macina de atatia ani!. Va tin la curent! Pentru cei interesati am scris despre beneficiile cremei aici!


Desi a fost apa de ploaie pentru parul meu, m-am tinut sa-l termin caci nu-mi place sa-mi arunc banutii la gunoi. Am vorbit despre el aici, nu am nimic de adaugat, parerea este aceeasi. Am vrut doar sa dorm impacata ca l-am terminat:P

Bioderma- Sensibio
Chiar acum cateva zile imi spunea prietena mea ca ea nu ar renunta niciodata la Bioderma si BHA. Indiferent ce s-ar intampla, aceste 2 produse se vor regasi mereu in rutina ei. Si dupa ce am stat sa ma gandesc pret de cateva secunde, am concluzionat ca intradevar are dreptate! Nici eu n-as renunta la ele! Drept dovada, am terminat Boderma de 250 ml, mi-am luat alta de 500 ml...pe viitor voi cauta una de 1 L:)).


Nature's Gate- Biotin Shampoo
Un sampon bine formulat,bland cu parul si scalpul. Face treaba buna si pot spune ca ne-am inteles bine. Insa nu ma grabesc sa-l comand iar. Nu am un motiv anume, pur si simplu imi doresc sa ma intorc la al meu Tresemme Naturals cu care am avut cele mai bune rezultate. Am zis!

12 comentarii:

  1. Clear Targeted Blemish Relief Toner- este un toner sau un exfoliant?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este exfoliant. Puteai afla asta usor,doar accesand link-ul catre review-ul meu..sau accesand site-ul Paula‘s Choice!

      Ștergere
  2. Dee, cand ai in plan urmatoarea comanda Paula's?

    RăspundețiȘtergere
  3. Concealer-ul Clinique vreau sa-l incerc si eu. Imi plac postarile cu consumate, ma impulsioneaza sa nu mai cumpar si sa mai termin din ce am :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie neaparat sa-l incerci, o sa-ti place muuult!:D. Te pup!

      Ștergere
  4. Cam in cat timp ai terminat concealer-ul de la Clinique?Am si eu unul de ceva vreme si nu reusesc sa il termin...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, eu l-am terminat in cel mult 4 luni:)). Dar ai in vedere ca l-am folosit de 2 ori pe zi, zilnic. Am o viata foarte agitata, atat ziua cat si noaptea deci la mine produsele se consuma repede:))

      Ștergere
  5. Inseamna ca pe mine ma mai tine o vreme buna...:)) Il am de vre-o 6 luni dar l-am mai schimbat cu altele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta!! Si eu am mai folosit altele,uneori, asa ca sa mai diversific treaba...dar asta e the best si ma intorc la el mereu:D.

      Ștergere
  6. data viitoare sa le pui intr-o cutie mai moale :))
    Oh, paual asta ce face ea.... mereu cand vad la tine pe blog cat-un produs de-al ei il vreau si eu! <3
    si felicitari pt performanta de a consuma atatea produse! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Data viitoare le pun in intr-o punga si punga o ascund sub pat:)). Hehe, ms!! Astepta sa vad "goliciunile" tale:D

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter