Kosmo Oil- Uleri pentru ingrijirea unghiilor


Am primit de curand,o sticlutza Kosmo Oil "Ulei pt ingrijirea unghiilor"...la care sincer va spun,m-am uitat cam "crucis":P
Am mai incercat diverse uleiuri si creme "miraculoase" care promit hidratare optima si piele fina...insa nu au niciun rezultat,mai ales pe perioada iernii cand pielea mainilor este mult mai agresata.
Insa,cum nu aveam nimik de pierdut,am zis sa-l incerc si pe acesta,ca doar tot il aveam in sertar:) Am avut o senzatie placuta de cum am deschis capacul si am simtit mirosul placut de portocala...si nu numai atat,ce credeti? micutza sticlutza s-a dovedit a fi f eficienta:)
In primul rand vreau sa va prezint compozitia: uleiuri vegetale de migdale dulci,avocado si morcov+ uleiuri esentiale de ylang-ylang si portocala...hmmmmmm,suna bine nu?
In al doilea rand trebuie sa subliniez ca este cea mai buna "crema" de maini pe care am folosit-o vreodata:) Pe eticheta se recomanda folosirea uleiului doar pe unghii,apoi masarea lor usoara...eu insa,il folosesc seara, pe toata mana,exact ca si o crema,masand timp de cateva minute si lasandu-l sa actioneze pana dimineatza...Rezultatul? O piele ff fina si hidratata,iar unghiile ( dc nu sunt date cu oja) sunt netede si orice pata,sau culoare inestetica dispare ( ma refer aici la pete rezultate in urma lacului de unghii sau tutunului) si...nu mai vorbesc de mirosul placut p care mainile mele il au dimineata:)
Sunt f incantata de mica sticlutza (are doar 10 ml,insa fiind ulei este suficient),si o recomand cu caldura:) Setul mai contine si "ulei pentru cuticule" ,nu il am,insa cu siguranta il voi incerca:) Se poate comanda online sau il gasiti in farmacii,la pretul uimitor d 10-15 lei
Sper ca si voi sa fiti la fel d multumite de acest ulei,dc veti avea curiozitatea sa-l incercati...si am sa va tin la curent cu ce alte produse m-au incantat:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter