Gerocossen- Unt de corp cu lamaie si masline

IL ADOR!!! A devenit untul meu preferat...fara sa-mi dau seama,l-am folosit in fiecare seara,in detrimetul altor produse destinate ingrijirii pielii,mult mai frumos ambalate si muuult mai scumpe. Pe eticheta scrie asa:
"Bogat in incrediente naturale,precum uleiul de masline,untul de Shea si extractul de lamaie...hidrateaza,hraneste si catifeleaza pielea.Extractul de lamaie improspateaza si confera fermitate."

Ce spun eu? Imi place,imi place....are un miros racoritor de lamaie,intra repede in piele si nu lasa o pelicula grasa,se intinde usor si hidrateaza f bine:) Nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca as putea sa fiu asa incantata,dar uite ca sunt si acest lucru nu poate decat sa ma bucure...si unde mai pui,ca pretul este ff mic: 14 lei (250 ml).Am sa continui sa-l folosesc,sunt f multumita...hidrateaza aproape la fel de bine ca si Uleiul de samburi de struguri...le alternez,cand untul de corp,cand uleiul...insa despre ulei voi rezerva o intreaga postare caci este intradevar miraculos:)

So far,ma declar f multumita de acest produs:)

Un comentariu:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter