Pe ce am cheltuit banii astazi...


Sunt happy,happy, cu toate ca mai am putin si dau faliment:P,dar ce mai conteaza cand miros atat de frumos?:)). Astazi mi-am cumparat parfumul Forever and Ever Dior care miroase suuuuuperb.Recunosc ca nu-l stiam,nu l-am mirosit pana astazi,insa in secunda in care am deschis sticluta am stiut ca trebuie sa-l am. Nu pot sa spun ca-l detroneaza pe preferatul meu Ricci-Ricci (Nina Ricci),caruia ii sunt fidela de muuult timp,insa cu siguranta acesta ocupa locul 2 in preferintele mele incepand de azi:). Este un parfum elegant,insa usor de purtat,special pentru sezonul rece (zic eu).
Note de varf : Petale de frezie si iasomie
Note de mijloc: Trandafir, Flori de migdale, Geranium
Note de baza: Vanilie ,Mosc, Seminte de amra
Edt,100 ml,pret -intre 330-390 lei (depinde de la un magazin la altul).

Al 2-lea lucru achizitionat astazi este gloss-ul Dior Addict Ultra-Gloss Glow,in nuanta 247-pink flirt.Si de acesta m-am indragostit pe loc,miroase bine,se aplica usor,hidrateaza,nu este lipicios,nu se simte "greu"pe buze si are o stralucire aparte:). Nuanta este un roz prafuit,discret,usor de purtat si asortat. Rezista mult pe buze (dupa 3 ore de la aplicare,timp in care am mancat,am baut,am fumat si iar am baut),gloss-ul era inca acolo,inca stralucea:).
I love it!!! Gr -6,3 ml, pret- 90 lei.



M-am laudat destul,V-am pupat:).

7 comentarii:

  1. Waw ! Sa le folosesti sanatoasa ! <3 Gloss-ul arata minunat . Cred ca o sa merg si eu sa caut parfumul, m-ai facut curioasa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms frumos:-*. Cat despre parfum,pe mine m-a dat pe spate,e floral dar nu dulce,e superb:D. Miroase-l si spune-mi cum iti pare:). Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest parfum l-am folosit si eu, miroase super insa, din pacate,dureaza foarte putin. Eu in 10-15 minute deja nu il mai simteam.:((

      Ștergere
  3. mama, ce chestii faine. adica de parfum nu stiu ca nu l-am mirosit ;)) sa le folosesti iubita :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe mine m-ai convins (mai ales ca eu ador parfumurile florale)! :) cu prima ocazie, o sa le caut... mai ales parfumelul. :P

    Btw-stii cumva cum miroase Coco Mademoiselle de la Chanel? Acesta este http://img.glam.co.uk/wp-content/uploads/2011/04/Coco-Mademoiselle.jpg

    Imi place la nebunie Coco Mademoiselle.:)

    Daca da, iti place? Comparativ cu acesta, cel de la Dior e mai intens/placut?:)

    In ceea ce priveste gloss-ul, rezista pe buze mai mult timp? sau, ca oricare gloss, daca bei/mananci ceva, se duce...
    Lipicios este?

    Din punctul meu de vedere, chiar daca nu le-am testat, eu zic ca ambele merita investitia.;) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Diana si mie imi place Coco Madamoiselle:),nu-l am,insa il stiuuu foarte bine. Ca si comparatie...Coco este mai dulce...ca si intensitate,nu ma pot pronunta caci asta depinde in primul rand de cum reactioneaza pe pielea fiecaruia. De exemplu,Dior-ul miroase frumos si intens la mine...l-a incercat si mama si sincer avea un miros ciudat si slab...cred ca ph-ul pielii ei a fost de vina.
    Gloss-ul nu este deloc lipicios si rezista mai mult decat altele pe buza. Bine,depinde si de cate ori mananci:P...eu de exemplu fumez si niciun gloss/ruj nu resista pe buzele mele...insa daca nu fumez 2 ore de ex,gloss-ul rezista,rezista,rezista:)).
    Te pup

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter