Cute Blog Award


Am primit acest blog award de la Lorena, careia ii multumesc frumos ca s-a gandit la mine si ca ma urmareste:). Este prima postare de acest gen pe care o fac...asa ca sa nu aveti asteptari mari:P.

Reguli:
- Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei (done it:P)
- Raspunde intrabarilor care insotesc premiul
- Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus pe blog
- Premiaza cate bloguri crezi tu ca arr merita premiul
- Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor care au primit premiul

Intrebari:

 Care este produsul de machiaj preferat?
Nu trebuie sa ma gandesc mult...NAKED PALETTE:D.

 Care a fost trend-ul preferat in anul 2011? 
Am purtat in draci blugii evazati,rujul corai,geaca de piele siiii...smokey eyes:).

 Care este desertul tau preferat?
Aici este foarte simplu: jeleurile! Sa am un munte de pungi de jeleuri si tot nu m-as satura:))

 Culoarea preferata?
Albastru,rosu,mov,verde,auriu....aaaaaa....IMI PLAC TOATE:)))

 Care este prenumele tau?
Sunt smechera si am doua prenume: Andreea-Luciana. Nume de cod: Deea:P

 Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Rihanna- We found love

 Pisici sau caini?
Toate animalele:)). Le iubesc pe toate,am avut tot felul de specii, de la papagali,la broaste testoase,la iepuri si bineinteles caini:D. In prezent o am pe Mura (canish) si pe Robo (hamster minuscul:P).

 Ceva despre tine ce nu ai mai spus pe blog!
Greu,greu!! Cu toate ca arunc banii pe toate prostiile si imi place sa am cat mai multe produse de make-up,recunosc faptul ca acest lucru nu se aplica si in cazul rimelului:P. Nu am avut niciodata mai mult de 1 mascara in sertar...cumpar unul,il folosesc 3-4 luni (sau cat poate fi folosit),apoi il arunc si il cumpar pe urmatorul. Nu cred in promisiunea genelor crescute peste noapte,lungite cu 1 km,indesite mai ceva ca padurea Letea. Sa fim seriosi,oricat de bun ar fi acel mascara daca nu ai gene lungi nu le va face sa creasca...daca nu le ai dese,nu le va indesi el. Deci?? De ce sa dai banii pe un mascara scump, sau pe mai multe o data, cand toate fac acelasi lucru? Recunosc,unele isi fac treaba mai bine,altele mai prost...dar in final este acelasi rezultat;). Am zis!:))

Dau acest tag tuturor care vor sa-l faca...daca mai exista cineva care sa nu-l fi facut deja:P.Va pup!






4 comentarii:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter