Tresemme - Smooth & Silky Conditioner


Nici nu vreau sa ma gandesc de cand ma chinui sa scriu acest review,cred ca e mai mult de o luna:)). De fiecare data ori intervenea ceva,ori apareau alte produse mai interesante despre care sa scriu:P.Dar a venit si timpul lui,momentul de glorie:)).
Sa vi-l prezint pe minunatul Tresemme Smooth & Silky : este un balsam pentru par uscat sau degradat (parul meu nu se incadreaza in niciuna dintre aceste categorii,dar ce conteaza atata timp cat isi face treaba?:P),imbogatit cu vitamina H si proteina de matase?? Silk proteins...cred ca asta vrea sa spuna!
Promite un par de pana la 5 ori mai moale si mai matasos,hidratat,fara sa-l incarce.

Ce e asa special la acest balsam? Paiii in primul rand este un produs excelent ce nu contine incrediente care sa agreseze firul de par,sa-l incarce sau sa-l usuce...nu am gandit-o eu,am aflat de curand, este recomandat chiar de Paula Begoun ca fiind un produs excelent:). Si chiar este...nu ca m-as pricepe eu la incrediente,dar o cred pe cuvant pe Paula si asta m-a facut sa-l iubesc si mai mult:P.
In al doilea rand pot spune cu mana pe inima ca de cand il folosesc imi este mult mai usor sa-mi indrept parul:D. Putine stiti ca sunt maniaco-depresiva cand vine vorba de parul meu si sufar enorm cand nu arata bine sau nu sta asa cum imi doresc: adica drept in 99% din cazuri:)). Fiind o nefericita cu parul aspru si ondulat,mi-e destul de greu sa-l indrept,mai ales ca am renuntat la placa in urma cu mult timp...acum il indrept numai din perie si feon.De cand folosesc acest balsam parul se indreapta muuult mai repede,este mai matasos,nu se mai electrizeaza atat de mult ,se simte si se vede diferenta!

Are un miros excelent,dulce,parca fructat ce se mentine in par chiar si la 2 zile de la spalare. Tips pentru rezultate optime: aplicat de la jumatate spre varfuri,lasat ca actioneze 2-3 minute,apoi clatit...asa scrie pe sticla:P.Nu ca noi  nu am sti cum se aplica balsamul,dar recunosc ca pana sa citesc "instructiunile" nu stiam ca balsamul trebuie lasat sa actioneze un timp,il aplicam si apoi il clateam,doar masca stiam ca se lasa mai mult...dar cat traim invatam! Rezultatul? Un par matasos si satinat.
Nu o mai lungesc ca n-are rost,nu este un produs minune,este doar un balsam...insa unul care mie imi place foarte mult si-mi usureaza viata.Cele care folositi balsam in mod regulat ati putea cu usurinta sa faceti diferenta dintre el si alte produse incercate de-a lungul timpului. Unde mai pui ca primesti aproape 1 L de produs (946 ml) pentru doar 30 lei...si calitate pe deasupra!
Recomand Tresemme,chiar merita incercat!


5 comentarii:

  1. eu folosesc acum tresseme balsam antirupere si este super ok.mai ales pretul la asa cantitate... PUp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-l folosesti cu placere in continuare,stiu ca si tu esti fana Tresemme ca si mine:).Pretul este excelent avand in vedere cantitatea si calitatea:D. Te pup

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Dana le cumpar de aici: http://www.cosmeticepenet.com/ro/

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter