Ivatherm - Fond de ten fluid pentru piele sensibila


Astazi se incheie Campania Ivatherm iar eu m-am trezit ca nu am facut review acestui fond de ten si nici partenerei mele de campanie nu i-am cerut unul:)). Cum timpul ma preseaza,am decis sa-mi dea acel "review" prin telefon si sa scriu eu pentru amandoua. Da,acesta va fi un review comun,caci amandoua am folosit acest produs eu in nuanta Beige 02,ea in nuanta Claire 01.

Nu are rost sa va transcriu toata eticheta produsului, cred ca ati citit-o pe multe alte bloguri, insa am sa selectez ceea ce mi se pare relevant:
" -ajuta la mascarea imperfectiunilor pielii,asigurand un machiaj eficient al pielii sensibile.Poate fi utilizat pentru mascarea defectelor cauzate de rozacee,cuperoza,eritem,laser,dermabraziune,cicatrici,acnee.
  -o textura foarte fina si o putere de acoperire mare.Are proprietati calmante si anti-iritante.Asigura protectie UV. Formula fara parfum,fara parabeni,fara fenoxietanol."

Amandoua l-am folosit timp de minim 3 saptamani aproape zilnic si suntem de acord in urmatoarele privinte:
-ambalaj igienic si atragator.
-textura cremoasa destul de densa,greu de intins,se usuca repede.Noi am adoptat metoda aplicarii cu pensula pe portiuni (mai intai un obraz,apoi al 2-lea si asa mai departe) si in felul asta am rezolvat problema:).
-ne putem considera norocoase ca nuantele ni s-au potrivit la fix,insa gama mica din care poti alege (doar 3 nuante) il face mai putin atragator pentru potentiali cumparatori. Stim cu toatele ca daca nuanta nu se potriveste,celelalte proprietati ale fondului de ten nu au nicio valoare.
-este recomandat ca un produs cu acoperire mare,noi sustinem ca are acoperire medie.Desi este recomandat pielii cu probleme nu stiu cat de bine ar face fata in acoperirea acelor probleme.
-rezista pe ten in jur de 5-6 ore,cu primer poate chiar si 8 ore.
-finish natural,nu are efect matifiant insa nici nu-ti lasa fata uleioasa. Cu putina pudra in zona T face fata cu brio sebumului.
-nu are rezistenta la transfer,ramane imprimat pe telefon,maini,cam peste tot:P.
-acordam un mare plus faptului ca are protectie solara 15 si ca nu este comedogen.

Acestea sunt concluziile noastre in urma testarii acestui produs. Este un fon de ten bun,nu ne-a dat pe spate insa nici rau nu ne-a facut. Se gaseste la pretul de 55 lei si are 30 ml.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter