La inceput de toamna

Constat cu mahnire ca diminetile sunt din ce in ce mai reci si ziua e din ce in ce mai scurta. Toamna isi face simtita prezenta, obligandu-ne sa scoatem gecile de la naftalina. 
Eu nu ma incadrez in categoria celor care se bucura ca au scapat de soarele arzator si temperaturile ridicate, prin urmare mi-e tare greu sa renunt la rochiile vaporoase si colorate din timpul verii.
Drept dovada, sta outfit-ul de mai jos. Desi tempertaturile au fost destul de scazute iar ploile si-au intrat in drepturi, in weekend, m-am bucurat (poate pentru ultima data in acest an) de rochia preferata! Am ales sa o combin cu o geaca de blugi si noile cizme de cauciuc, care au trecut cu brio primul lor test in ploaie. Ma bucur nespus ca sunt inca in tendinte (cizmele), caci sunt foarte comode si practice!
O tinuta simpla si relaxata, perfecta pentru o sambata mohorata! 
Voi cum alegeti sa asortati hainutele de vara, toamna? 

asos pink dress
Rochie si cizme- Asos
Geaca- Dorothy Perkins 
Geanta- H and M

rochie asimetrica

rochie roz asos

rochie asimetrica asos

cizme cauciuc

Modelul pe care-l am eu nu mai este in stoc dar, daca va doriti astfel de cizme (si la un pret foarte bun) am gasit cateva variante excelente aici, aici si aici. Iar daca preferati modelul inflorat puteti opta pentru cel de aici.

18 comentarii:

  1. Uah, ce superba e rochia, imi place si modelul dar mai ales culoarea! Iti sta foarte bine,cred ca se vede super cu tocuri inalte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, modelul asta merge la orice si in combinatie cu orice:P. Ma bucur ca-ti place!:*

      Ștergere
  2. iti sta super bine , rochia si geaca sunt perfect pe gustul meu nu pot decat sa iti urez sa le porti cu drag ...(de unde tiai achizitionat geaca de blug )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Geaca am cumparat-o acum 3 ani de pe un blog (se tine bine nu-i asa?:P? Te poti uita pesite-ul Dorothy Perkins, sigur au geci de blugi iar la reduceri le iei suuper ieftin;)

      Ștergere
  3. imi plac mult cizmulitele :)
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte draguta rochita, e atat de frumoasa nuanta ei <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine iti sta! E superba locatia aleasa si cine ti-a facut poze (Flori?) s-a descurcat tare bine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Pozele le-am facut le-am facut in locul meu preferat, ceainaria Ramayana si Stella a fost fotograful:D!

      Ștergere
  6. Da' ce bine iti sta asa! E tare frumoasa rochia si cizmele imi plac mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. este superba rochita, de cizme de ploaie nu vreau sa aud! si eu suspin dupa temperaturile ridicate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg perfect! Si eu plang dupa vara, dar din pacate nu avem ce face, trebuie sa ne obisnuim cu gandul ca mai e putin si scoatem cizemele de iarna din dulap:(. Ma bucur ca-ti place rochita!!

      Ștergere
  8. Iti sta super! Rochita este tare frumusica si imi place combinatia, desi nu-s fan cizme de cauciuc :))

    RăspundețiȘtergere
  9. locatia pentru poze e frumoasa :) si imi place cum arati cu acest outfit :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am folosit ziele acestea geaca de blugi in combinatie cu rochite, dar azi de dimineata au fost 11 grade asa ca...adio rochite. Imi place combinatia :*

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter