Spring touch outfit

Nu stiu voi, dar eu una m-am saturat de frig! Gandul ca ies din casa si trebuie sa ma infofolesc ca la Polul Nord imi provoaca dureri de cap. Nu mai suport pantalonii, puloverele si cizmele. Vreau sa vina vara! Am zis!
Nah, acum sa nu credeti ca-s total dezaxata si dusa cu pluta! Stiu ca vara nu vine la comanda, iar calendarul spune ca mai am mult si bine de asteptat. Totusi am indraznit sa fortez putin nota, purtant rochii si haine mai subtiri datorita temperaturilor mai ridicate din ultima perioada. Tare bine a fost!!

Saptamana trecuta am scos la plimbare rochia-camasa, peste care am adaugat noua Parka primita in dar de la prietena mea. Am indraznit, deoarece geaca este foarte groasa, deci sanse de inghet 0:P.
Am adaugat caciula din dotare (de care-s tare mandra), dresul cu model sexi si o pereche de ghete simple, cu toc mic.
Nimic extravagant, dar parca ceva special (zic eu). Imi plac combintiile nastrusnice, si incerc de fiecare data sa surprind privitorul. 
Daca v-am suprins intr-un mod placut sau nu...astept sa-mi spuneti!

Parka - Asos
Camasa-rochie- Topshop
Caciula- Doca
Dresuri- Asos
Ghete- MiniPrix






DIN CULISE
De acum inainte, la fiecare postare de gen, voi adauga pe langa pozele reusite si dragute, si cate o poza (sau mai multe) nu prea fericita. 
Este modul meu de a va multumi ca-mi sunteti alaturi, ca-mi lasati comentarii si aveti incredere in mine! Imi doresc ca la finalul fiecarei postari, sa aveti zambetul pe buze si sa va binedispuneti. Imi doresc sa transmit starea de veselie pe care eu o am atunci cand pozez. Mai pe romaneste: sa va fac sa radeti!
Asadar, prima poza din albumul "eu nu sunt normala":


19 comentarii:

  1. E draguta ultima poze, e amuzanta :) sunt frumoase ghetutele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, ma bucur ca-ti place! Am avut ceva emotii inainte de a publica:P.

      Ștergere
  2. yeeei, super! imi place parka, rochita, botinele.pupp

    RăspundețiȘtergere
  3. esti o simpatica si imi place mult lookul! :D
    Dar TREBUIE sa zambesti din nou!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Inca putin si voi zambi cu toti dintii...inca putin:P. Kiss!

      Ștergere
  4. Ha ha, ce simpatica esti! Imi place cum ai combinat piesele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Arati super-cool cu caciulita si parka este faina de tot ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreau si eu dresuri asa frumoase :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Oana 9 ianuarie 2014, 14:47

    Ghetele sunt bestiale..............si tu in ultima poza esti bestiale:)) sa ai un an tot asa de vesel:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place <3 si eu as purta.. iar despre ultima poza e imposibil sa nu razi. Pup

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter