5 produse sub 20 lei

M-am incumetat sa prezint si eu 5 produse sunt 20 lei,care-mi plac si pe care le recomand:)
1- Flormar concealer - il am cam de la inceputul anului si abea s-a consumat jumtate din el:),imi place foarte mult pentru ca se intinde usor,acopera binisor si nu se strange in pliurile ochiului. Pretul a fost 19 lei iar pentru cine e interesat de mai multe detalii i-am facut un review aici.


2- Balsamul de buze de la Apivita- a reusit sa-l detroneze pe minunatul Carmex,caruia i-am fost fidela timp de muuulti ani.Este varianta cu ulei de masline si unt de shea,si-mi place foarte,foarte mult in primul rand ca se aplica muult mai usor decat Carmex (nu mai trebuie sa bag degetul in cutiuta,apoi pe buze),in al doilea rand pentru ca hidrateaza foarte bine,pentru ca rezista mult timp pe buze si nu e lipicios si in al treilea rand pentru ca de cand il folosesc buzele mele arata
senzatinal:). Pretul a fost de 17 lei (cam pe acolo) si isi merita toti banii.



3- Pantene -Hair fall control mask.Nu m-au atras niciodata produsele Pantene,insa am devenit dependenta de aceasta masca. A fost o alegere de "criza" ,intr-o zi in care am realizat ca nu mai am nicio masca de par iar cu banutii nu stateam prea bine deci am ales in graba ceva ieftin,fara sa am mari asteptari. Ei bine,aceasta masca m-a uimit: nu face minuni,insa pentru 18 lei isi face treaba foarte bine. Hidrateaza parul lasandu-l moale si usor de descurcat,ii da un luciu frumos si un miros ce rezista pana la 2 zile:). Love it!


4- Balea- Concentrat hidratare- Aceste mici capsule sunt adevarate minuni,hidrateaza foarte bine tenul,se absorb repede in piele,nu lasa o pelicula grasa. Pretul este mai mult decat satisfacator: 8 lei. Le-am facut un review aici.

5- Rimmel London-Lasting Finish,nuanta Signature Red. Iubesc acest ruj,de fiecare data cand il folosesc primesc cuvinte de lauda:P. Este rosul perfect pentru mine,nu prea aprins insa totusi rosu.Se aplica usor,rezista pe buze cateva ore bune (cu un primer de buze rezista pana si la 10 ore),buzele arata hidratate si netede. Nu-mi amintesc pretul,insa siiiigur este sub 20 lei:).


12 comentarii:

  1. interesante capsulele de la balea

    RăspundețiȘtergere
  2. Rose chiar sunt:),incearca-le,eu ic ca-ti vor placea! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. interesante capsulele. deja vreau. ce primer de buze folosesti? eu am ceva sephora dar e praf in ochi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow ! Cum de n-am auzit inca de acele capsule ?! :-O
    Trebuie sa le incerc ,neaparat . :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu m-am tot uitat in Dm la capsulele acelea Balea, cred ca ar trebui sa le incerc si eu, am citit si review-ul tau...
    Rujurile Rimmel sunt printre prferatele mele! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Anais eu il am pe cel de la Elf (primer&plumper) din gama studio,cu 2 capete si sunt f multumita de capatul cu primer:)). Chiar isi face treaba

    RăspundețiȘtergere
  7. Gaby astept pareri dupa ce le incerci:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Simona asa ar trebui:),sunt chiar foarte bune:),te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Maine trec pe la DM sa vad si eu care e treaba cu capsulele alea :D

    RăspundețiȘtergere
  10. tare-mi trebuie si mie un balsam de buze bun! am buzele ferfenita. carmex nu-mi place, dar cred c-o sa-l incerc pe cel de la apivita :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Andreea mie mi-a placut Carmex,l-am folosit vreo 3 ani la rand...insa acesta e muult mai bun,ti-l recomand:).Te pup

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter