In love with OPI




Mi-am achizitionat aceasta oja de curand (mai exact de Sf. Andrei:P) si nu ma mai satur de ea:). Pozele nu sunt cele mai reusite iar manichiura nu arata extraordinar ,dar sper sa primesc circumstante atenuante pentru faptul ca oja sta pe unghiile mele de 5 zile:P. Daaa,5 zile!!!! Si inca arata foarte bine,zic eu. A fost dragoste la prima vedere,am vazut-o si nu am putut sa nu o iau...se numeste Warm&Fozzie si face parte din colectia Muppets.
Nu stiu cat se distinge in poze,dar culoarea este un caramiziu cu tente aurii,destul de sclipicioasa, o nuanta ce poate fi purtata in orice sezon (cel putin eu asa voi face),cu orice outfit si in orice moment:). De cand o port pe unghii a primit numai cuvinte de lauda,ceea ce ma face sa o iubesc si mai mult...am stiut de cand am vazut-o ca e o nuanta speciala. Love it!!!
Am luat-o din Sephora cu 47 lei (muuuult dupa parerea mea,in mod normal nu as da atatia bani de o oja,insa a fost ziua mea si mi-am permis o mica extravaganta:P).
Sper sa va placa si voua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter