Nyx Round Lipstick


Am tot citit de-a lungul anului despre aceste rujuri,despre cat sunt de minunate si dragute si speciale. Ma batea gandul de ceva vreme sa-mi cumpar cateva,insa postare Andreei  a fost cea care m-a convins ca TREBUIE sa le am:).Prin urmare am dat o comanda pe Cosmetic-Style si m-am imbogatit cu aceste 3 rujuri.Nu pot sa spun decat ca tot ce s-a spus despre ele este adevarat,sunt intradevar foarte pigmentate,nuantele sunt superbe,hidrateaza buzele si rezista timp indelungat. Ador ambalajul elegant si faptul ca se aplica foarte usor.Cu siguranta nu am sa ma opresc doar la acestea 3,in curand voi avea o intreaga colectie:)),caci pur si simplu le iubesc,iar pretul este mai mult decat avantajos: 15 lei.


De la stanga la dreapta: Creamy Beige,Narcissus si Indian Pink.

Pozele nu sunt prea reusite din pacate insa altele nu am,caci oricum ar iesi la fel de neclare din cazua luminii slabe de afara:(.Dar ati prins voi ideea, si anume: ca sunt frumoase si-mi plac foarte mult:).

6 comentarii:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter