A 3-a sedinta de epilare definitiva

A venit timpul sa va prezint rezultatele obtinute dupa a 3-a sedinta de IPL pe picioare. Zilele trecute am facut-o pe cea cu numarul 4 si am zis ca e momentul prefect sa fac un nou articol despre acest subiect. Am povestit deja despre cum au decurs prima si a doua sedinta. Ati putut citi si despre rezultatele obtinute in urma lor aici si aici. Daca nu le-ati citit si sunteti curioase cum functioneaza aceasta metoda de epilare si rezultatele avute de-a lungul timpului, va invit sa dati click pe link-uri si sa le cititi acum. Veti gasi toate informatiile necesare, inclusiv poze. 
Despre a 3-a sedinta nu am sa va spun multe, a decurs exact ca si primele 2, singura diferenta fiind ca senzatia de piscatura s-a diminuat mult. Observ ca durerea (e mult spus, dar ca sa intelegeti ideea) e tot mai mica de la o sedinta la alta.

Deja nu mai e importanta sedinta in sine ci rezultatele, iar acestea sunt uimitoare! Firul de par este din ce in ce mai subtire, mai deschis la culoare si mai rar! Observ zone de 2-3 cm unde pur si simplu nu mai creste. Pe langa toate astea, ritmul de crestere a incetinit considerabil. Pe vremea cand ma epilam cu ceara, parul crestea in 2 saptamani. Acum, ii trebuie 2 luni! Asta da diferenta!

Pozele de mai jos sunt facute exact la 2 luni de la sedinta cu numarul 3 si cred ca vorbesc de la sine. Se vede clar cat de mult s-a rarit si s-a subtiat (am pozat extrem de aproape).
Salonul la care ma epilez este Nomasvello, pretul unei sedinte/zona este de 135 lei. Pe ambele picioare (de sus pana jos) costa 270 lei.

pareri nomasvello

nomasvello

rezultate epilare definitiva

 Sper sa nu va oripilati! Nu-mi este usor sa-mi expun picioarele paroase pe blog, dar "dovezile" mi se par esentiale in acest caz. Nu sunt platita si nu am nimic de castigat in urma acestor articole. Vreau doar sa va informez corect si sa va impartasesc experienta mea in ceea ce priveste IPL-ul. 
Sunt foarte incantata de rezultate si nu doar de cele pe picioare. La axile am facut 4 sedinte pana acum, ultima in urma cu 6 saptamani si nu am niciun fir de par crescut!

Daca va confruntati cu pilozitate excesiva (asa ca mine) si v-ati saturat de epilatul clasic cu ceara in urma caruia parul creste aproape instantaneu, nu ezitati sa dati o sansa IPL-ului!
Voi reveni cu rezultatele celei de-a 4-a sedinte!

8 comentarii:

  1. si eu merg la ei deocamdata la axile, sunt la a 4a sedinta si tot asa acum fac pauza de 2 luni fiindca este mult mai rar..(si eu tot par negru si des, epilare la 2-3 saptamani) dupa ce termin cu axilele trec la picioare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur Monica! Sa ma tii la curent cu rezultatele tale! Mai ales pe picioare sunt curioasa:D.Te pup!

      Ștergere
  2. ai avut probleme de genul "strawberry legs"cu pori inchisi la culoare chiar si dupa epilatul cu ceara sau urme de la fire crescute sub piele?ti-au trecut cu IPL?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact! Foliculita era in floare, nu puteam purta nimic scurt, imi era rusine sa-mi arat picioarele:(.
      Ipl-ul a rezolvat problema. Mai am cateva fire in piele, in spatele genunchilor pe zona mica de 2-3 cm. ATAT:D!

      Ștergere
  3. Si eu si Cris suntem la a patra sedinta la axile. Rezultatele, la fel ca si in cazul tau, mi se par spectaculoase.
    Si pe mine ma tenteaza rau sa incep si pe picioare. Dar mai intai vreau sa vad daca rezultatele se mentin pe perioada indelungata sau sunt doar temporare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca sunteti si voi multumite! Te tin eu la curent cu evolutia pe picioare;). Te pup!

      Ștergere
  4. ai terminat sedindele de epilare? care sunt rezultatele? esti multumita?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nicio sansa!!
    Urmeaza sa scriu despre a 5-a sedinta (am sarit peste a 4-a pentru ca nu aveam nimic nou de adaugat).
    Rezultatele sunt nu doar vizibile ci din ce in ce mai bune! Nu cred ca voi avea nevoie de mai mult de 10 sedinte in total. Dar asta vom vedea impreuna.
    Stai pe aproape, urmeaza experianta la sedinta cu nr 5 si bineinteles, poze;).

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter