Colectia toamna-iarna 2014/2015 by C&A

A venit toamna si o data cu ea si noile colectii pentru sezonul rece. Nu-s foarte incantata ca vremea se raceste, dar trebuie sa recunosc ca abia astept sa port pulovere tricotate moi si sa-mi scot de la naftalina botinele preferate. Vinovata pentru dorinta mea subita de a ma infofoli este noua colectie C&A pentru toamna-iarna 2014-2015, pe care am avut placerea sa o admir aseara si de care am ramas placut impresionata!

colectia-toamna-iarna-2014-2015

Evenimentul a fost de fapt un cocktail-party (in incinta Grand Cafe Van Gogh) care a adus laolalta editori de moda, stilisti si bloggeri de fashion.
Brand-ul nemtesc C&A propune pentru noul sezon combinatia de alb cu negru (trend clean dar indraznet in acelasi timp), tricotajele cu model, rochiile cu imprimeu, jachetele biker si parka, palariile de diferite forme si marimi, gentile in doua tonuri, cizmele lungi cu toc patrat, mic si ghetele comode cu talpa joasa. Din punct de vedere cromatic, noua colectie C&A este presarata cu tonuri pastelate de roz, albastru inchis, ocru si burgund.

Imi place mult noua colectie C&A si ca dovada sta faptul ca deja am pus mana pe o palarie si o pereche de ghete (le voi prezenta intr-un post viitor). Va las in compania pozelor (facute de frumoasa Magdalena Gheorghe) care ilustreaza item-urile cheie ale colectiei, iar la final, cateva ipostaze amuzante in care imi exprim entuziasmul in stilul meu caracteristic.

colactia-iarna-2015

ce-se-poarta-in-2015

tendinte-toamna-iarna-2015

noua-colectie-de-sezon

trenduri-toamna-iarna-2014

tendinte-iarna-2014

colectia-toamna-iarna

noua-colectie-c&a-2014

palarie-masculina-2015

noile-trenduri-toamna-2014

ce-se-poarta-toamna-asta

ce-se-poarta-iarna-asta

tendinte-noul-sezon-c&a

cizme-iarna-2014


tendinte-genti-toamna-2014

tricotaje-toamna-iarna-2014

rucsac-negru-fashion

outfit-noua-colectie-c&a

ce-se-poarta-2014-2015

fusta-imprimeu

toamna-iarna-2015-2015




Un comentariu:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter