Noua colectie Il Passo- toamna-iarna 2014!

Saptamana trecuta am participat la lansarea noii colectii Il Passo pentru toamna-iarna 2014-2015. Evenimentul a avut loc in Mall Promenada in incinta magazinului propiu, unde am putut admira toate modelele propuse pentru noul sezon si am avut lejeritatea sa probez perechile preferate.

colectie-il-passo-toamna-iarna-2014

Pentru sezonul friguros, Il Passo ne propune incaltaminte in culorile toamnei (negru, gri, burgund) iar pentru ocaziile speciale ne-a pregatit pantofi si posete in culori metalice (auriu si airgintiu). Ca si forma, am remarcat o mare varietate: de la botine cu toc inalt si subtire, la cizme lungi cu talpa joasa. Bineinteles, din noua colectie nu lipsesc clasicii stilettos de diferite culori si balerinii cu varful ascutit. Ghetele de influenta masculina sunt la mare cautare in noul sezon si am observat cateva modele metalice incredibil de frumoase.
Asadar, daca aveti in plan sa va achizitionati incaltaminte pentru sezonul toamna-iarna (si sunt sigura ca da) nu ratati magazinele Il Passo! Sigur veti gasi cel putin o pereche pe gustul vostru!


ce-purtam-toamna-2014

trenduri-noul-sezon-2014

trend-incaltaminte-2014-2015

ce-model-pantof-se-poarta

model-ghete-toamna-2014

tendinte-pantofi-2014

3 comentarii:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter