Tine suvitele sub control cu noul Taft Perfect Flex!

Nu mi-au placut niciodata coafurile rigide, tepene de zici ca ti-ai apretat parul si care dau impresia ca porti pe cap o casca de motociclist. Una extravaganta ce-i drept, nu d-aia de au toti barbosii, da tot casca ramane. Parerea mea!
Nu spun ca-i neapart un lucru rau. Cunosc multe femei care adora sa-si imbuibe parul cu produse de styling si trebuie sa recunosc ca in cazul unora nu arata asa rau, ba chiar le sade bine. Spun doar ca eu nu-s adepta acestui tip de coafura. Imi plac coafurile lejere si parul care se misca in bataia vantului. Imi plac suvitele cazute neglijent si acel aspect natural pe care-l ofera.
Iata de ce m-am extaziat atunci cand am aflat despre noua gama de la Schwarzkopf.
Three Weather Taft Perfect Flex ne surpinde cu o formula inedita ce contine elastina lichida, menita sa confere flexibilitate coafurii si un look natural. Noul Taft Perfect Flex promite fixare absoluta si elasticitate timp de 24 de ore.

Spray fixativ Taft Perfect Flex - pret 13,19 lei
Asigura o fixare ultra-puternica fara sa intareasca parul. Protejeaza impotriva umiditatii, a vantului si a razelor UV. Se indeparteaza usor prin periere.

fixativ-taft-bun

Spuma modelatoare Perfect Flex- pret 13,19 lei
Desi ofera o fixare puternica (nivel 4), are o textura catifelata si nu intareste parul. Protejeaza firul de par impotriva uscarii si nu il incarca. Ofera protectie termica impotriva caldurii degajate de foehn.

spuma-perfect-flex

Un comentariu:

  1. Ma tenteaza spuma de par, am mai avut diverse produse Taft si mi-a placut foarte mult mirosul lor si faptul ca nu incarca parul ;)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter