IVATHERM -LOTION MICELLAIRE

In sfarsit am prins putin timp liber:),in ultima vreme am uitat ce inseamna,am alergat toata ziua de colo-colo,am plecat dimineata de acasa si m-am intors seara....acesta este si motivul pt care nu prea am mai avut activitate online:(.Si nu,nu este vorba despre vreun nou job,sau vreo sarcina in plus,ci despre faptul ca-mi schimb locuinta:((,tocmai am vandut-o pe cea in care stau acum,iar momentan sunt in febra cautarilor...apoi voi fi in febra mutarii...deja ma doare capul:(.
Cam asa sta situatia,voi schimba cartierul Salajan cu Berceni (cred,inca nu sunt 100% decisa:P),si sper sa-mi iertati urmatoarele absente motivate si scurte(i hope)!!!

Acestea fiind spuse,sa revenim la subiectul de astazi:).
Dupa cum stiti,particip la Campania Ivatherm WOM,unde mi-am ales crema Ivadermaseb despre care am vorbit aici , si Lotiunea Micelara,despre care voi vorbi acum!
Recunosc cu rusine ca nu sunt o cunoscatoare cand vine vorba despre lotiuni micelare:(,le-am descoperit de curand.Inainte de Ivatherm am mai folosit Bioderma Sensibio,care mi-a placut f mult....asta pana sa incerc Ivatherm.
Si sa nu credeti ca spun asta doar pt a face reclama,nu am niciun interes,sunt o persoana f sincera iar acesta este parerea mea:).

Imi place mult faptul ca este destinata pielii sensibile,nu imi irita tenul sau ochii,nu ustura.Facand o mica paralela intre cele 2 lotiuni folosite pana acum,pot spune din strat ca Ivatherm curata mult mai bine decat Bioderma.La Sensibio pt a curata tenul perfect,trebuia sa folosesc 3-4 dischete demachiante imbibate in lotiune...la Ivatherm nu-mi trebuiesc decat 2:).
Un alt plus pt Ivatherm este ca nu lasa o pelicula grasa pe piele,crema aplicata ulteror se absoarbe imediat,tenul este mai mat dimineata.Are un miros f placut,discret,este usor de folosit,sticluta are 250 ml si cum nu este nevoie de mult produs preconizez ca ma va tine 4-5 luni:).

Nu vreau sa ma intelegeti gresit,nu spun ca Lotiunea Bioderma nu este buna,departe de mine acest gand...dar pt ca este singura folosita pana acum( si am mai spus ca nu sunt o cunoscatoare,sunt sigura ca sunt altele si mai bune) mi-am permis sa fac o mica comparatie intre cele 2 iar concluzia evidenta este ca imi place mai mult Ivatherm:).
Sunt curioasa,este cineva care le-a folosit pe amandoua? Sunteti de aceeasi parere?

2 comentarii:

  1. Buna,
    Si eu le-am folosit pe ambele, prima data cea de la Ivatherm si acuma folosesc Bioderma, dar sunt de aceeasi parere cu tine,lotiunea micelara Ivatherm e mai buna si parca se consuma mai incet.
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina ma bucur ca-mi impartasesti opinia:)Ivatherm e net superioara

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter