PRIMA IMPRESIE- IVADERMASEB

Cand spun prima impresie nu ma refer la prima folosire,ci la prima impresie "oficiala" dupa cateva zile de aplicare.Am asteptat 8 zile sa fac aceasta postare,pt a va putea prezenta parerea mea sincera in ceea ce o priveste:)

Prin urmare...prima impresie este buna!! Imi place in primul rand ambalajul,iubesc cremele la tub (cred ca am mai spus asta) pt ca sunt mai usor de folosit,de transportat,crema se pastreaza mai bine si nu in ultimul rand,este muuuult mai igienic.Se intinde f bine,intra repede in piele,exceleta baza de machiaj,roseata de pe obraji s-a mai atenuat,nasul parca nu se mai cojeste ca inainte,insa nu vreau sa trag o concluzie finala...inca:P.!

Un minus pt lipsa protectiei solare,insa nu e chiar o tragedie.So far.so good, sunt multumita,imi place...dar am sa mai astept 1-2 saptamani pana sa va prezint o parere clara despre beneficiile ei,daca chiar face ceea ce promite;).Am mai intalnit creme care la primele folosiri sa ma incante,apoi sa realizez ca nu fac nimic special,chiar nimic. Sper sa nu fie cazul si aici,am sa va tin la curent:)

9 comentarii:

  1. Super !
    Mai asteptam informatii !
    Si eu sunt curioasa deoarce am auzit multe impresii despre ea si pro si unele care nu o laudau !
    Mama mea ar vrea sa o aive asa ca ti-am multumui daca ne-ai putea ajuta in continuare cu informatii dupa ce o vei mai folosi un timp !
    E trist ca nu are si factor de protectie ..vine acum vara,soarele si chiar ar fi trebuit !
    O seara buna !

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    RăspundețiȘtergere
  2. Bineinteles ca am sa fac un review detaliat peste ceva timp,cand voi putea spune sigur ce efect a avut in cazul meu.Dar stii cum e,poate pt mine nu e buna,insa pt tine face minuni,si invers;) eu spun doar in cazul meu:).Asa e,e pacat ca nu are spf,insa folosesc fdt cu protectie,sa zicem ca nu e asa tragedie;)

    RăspundețiȘtergere
  3. da waka,este ideala pt tenul mixt sau gras:). Intra repede in piele,are proprietati hidratante,antiinflamatoare si antibacteriene,scade producerea de sebum,etc...iar mie imi place cum arata tenul meu pe decursul zilei atunci cand o folosesc:)

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi pt raspuns. inseamna ca trebuie sa o incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. ti-o recomand cu caldura:) si nu numai...zilele viitoare am sa mai postez pareri despre cremele pe care le folosesc acum:). Sigur iti voi parea interesante;)

    RăspundețiȘtergere
  6. ok! abia astept sa citesc informatiile despre celalalte creme.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hey :)

    Uite... eu am tenul rosu in special pe obraji.

    Crezi ca aceasta crema chiar o sa "faca diferenta" si o sa ma scape de roseata?
    Poate... daca-l asociez cu IVAHIDRA+ gel pentru spalare?

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim,nu pot garanta ca sigur te va scapa de roaseata,insa crede-ma,merita incercata:).La mine functioneaza,poate va functiona si la tine,ce ai de pierdut?.Nu conteaza dc te speli cu Ivahidra+,sau alt gel,(lotiune,sapun ce vrei tu)...atata timp cand produsul nu agreseaza tenul! Alegeti un produs de curatare cat mai soft,care sa curete dar in acelasi timp sa nu agreseze;).

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter