How to Cut and Layer Long Hair


Nu am atata curaj...voi???

6 comentarii:

  1. Da eu am curaj,insa mi se pare complicat cum isi face ea...chiar azi am facut o postare despre cum sa ne tundem filat in V.Imi place cum i-a iesit.

    www.andreeaptk.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea f interesante postarile tale:)te pricepi,iti iese f bine...si ai si curaj,mi-as dori si eu:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Adela la fel gandesc si eu:))
    ps. eu nu te aveam in blogroll,te-am adaugat acum:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pfff ... Nici eu Dee,sa stii ca nu as avea curaj ! :))

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    RăspundețiȘtergere
  5. vad ca majoritatea nu am avea curaj,si pe buna dreptate:P.Sigur nu ne dorim sa stam sigilate in casa,in caz ca foarfeca a alunceat mai mult decat trebuia:)). Insa,eu sincer o invidiez pe tipa,mi-ar placea sa pot sa fac asta singura,sa ma tund cum vreau eu:).De fiecare data cand ajung la salon ma chinui 30 de min numai sa-i explic ce vreau...si tot nu o nimereste asa cum imi doresc.Daca as putea sa o fac singura,ar fi o realizare:P

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter