BEAU MONDE+CADOU

Revista Beau Monde ofera luna aceasta un cadou f interesant: Lapte demachiant pt ten nirmal/mixt de la Herbosophy!!

"Toate produsele Herbosophy sunt create dupa formule riguroase,utilizandu-se extracte din plante si incrediente naturale.
Acest lapte demachiant,inlatura delicat urmele de machiaj,dar in acelasi timp tonifica si hidrateaza pilea.Extractul de ceai verde functioneaza ca un antioxidant natural si agent de calmare a pielii.Acidul hialuronic reda elasticitatea epidermei.Panthenolul ajuta la regenerarea celulara,calmand tenul iritat."

Am cumparat,am incercat....imi place:)!Este primul produs Herbosophy pe care-l incerc,insa cu siguranta nu ultimul...voi ati folosit vreun produs de la aceasta firma? Daca nu...fuga la chiosc dupa revista:).Pret- 14,99 LEI

Un comentariu:

  1. Eu am avut crema matifianta,dar a fost un dezastru total.Mi-a aparut cosuri mari,pe sub piele,si nici nu matifia:))
    Si am mai avut si samponul pentru caderea parului,spala binisor,nu am observat sa nu imi mai cada parul,nu m-a impresionat.

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter