NEW HAIRCUT:)


Pentru ca bretonul este in trend si anul acesta,iar eu am fost pana acum impotriva curentului:P...m-am decis sa fiu si eu trendy in primavara asta:)
Am dat fuga la salon si pe langa ceva varfuri tunse,mi-am achizionat si acest breton,de care sunt f mandra!! Nu este prima oara cand port breton,si stiu ca necesita ceva mai multe minute petrecute in fata oglinzii,insa eu sunt de parere ca o schimbare e bine venita oricand:P

Nu sunt cele mai reusite poze (dar sunt singurele),sunt de la un spectacol Dram'n'Base,ce a avut loc la Arenele Romane...cele care stiti despre ce e vb acolo,ma intelegeti de ce nu sunt "pitzy":))
Si ca tot venii vb despre Arene,acolo voi fi si in seara asta,unde EMALKAY va incinge atmosfera:) Asadar dragi prietene bloggerite,dc aveti drum pe acolo tonight,anuntati-ma;)

Voi fi acolo dupa ora 12 (noaptea ofcourse),dupa ce il voi "preda" pe domnul dj organizatorului:)) Se anunta o sambata seara muzicala f interesanta!!!

See you there:)

2 comentarii:

  1. ms frumos Modniza:) avand in vedere probleme mele cu scalpul,uneori ma mir si eu ca parul meu arata bine:P

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter