MOVIE OUTFIT


Si uite asa am fost eu aseara la film:). M-a insotit un bun prieten,vroiam cu disperare sa vad The Rite, sunt o mare fana a filmelor horror iar Anthony Hopkins is my favorite. Prin urmare am avut toate motivele sa merg,cu toate ca eram treaza de la 6 dimineata,si ajunsesem acasa la ora 7 seara,terminata! Am luat o cafea in mana si am plecat la film... pe care,by the way vi-l recomand, mie mi-a placut ff mult:D

Insa nu acesta e motivul postarii...motivul adevarat: pantalonii mei rosi:P. Am vorbit despre pasiunea mea pt culoarea acesta si chiar despre acesti pantaloni aici, si m-am gandit sa-i si arat,caci eu sunt f mandra de ei:P
Da,promit sa-mi cumpar un aparat foto mai performant.Acesta nu stiu ce are,dar niciodata nu face poze ok:( l-am setat in toate modurile posibile,dar nimic....so,va trebuii sa-mi achizitionez altul.

Am ales o tinuta cat mai lejera si comoda,nimic special tocmai pt a lasa pantalonii in centrul atentiei;) si chiar am primit mult complimente:) Sper sa va placa si voua,si poate,sa va inspir in alegerea unei perechi de pantaloni rosi:)

IMPORTANT: nu uitati de giveaway;) detalii aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter