A-DERMA- Sapunul fara sapun

Nu-mi aduc aminte cand mi-am spalat fata ultima oara cu sapun,probabil cand eram prin scoala generala:P.Nu sunt adepta sapunului,nici pe corp si cu atat mai putin pe fata,de fiecare data cand auzeam de sapun ma oripilam,sa strambam toata si ma intrebam ce e in capul persoanei care il foloseste. Stiu ca sapunurile nu mai sunt ce au fost,ca acum exista sapunuri speciale pt fiecare problema speciala a pielii,create special,insa eu tot timpul am fost Toma Necredinciosul cand a venit vorba de ele.Si asta pana de curand,cand nu stiu prin ce minune (probabil curiozitatea a fost de vina,ca de fiecare data) mi-am comandat sapunul A-derma de la Ducray.

Si cam asa suna descrierea lui:
"-Sapunul fara sapun cu ovaz Rhealba,curata bland si netezeste pielea.
-Nu aduce dezavantajele sapunurilor normale,cum ar fi uscaciunea cutanata si iritatia.
-Este perfect tolerat pe piele,chiar si pe cea mai sensibila,avand un PH adaptat acesteia.
-Are o putere mare de curatare si datorita incredientelor sale active,lasa pielea cu un aspect sanatos,fiind totodata extrem de protejata.
-Recomandat pt curatarea zilnica a fetei si corpului."

Ce spun eu? Ei bine,acest sapun m-a cucerit:).
Il folosesc atat dimineata cat si seara,curata ff bine,si mai ales nu usuca tenul.Chiar daca intarzii cu aplicarea cremei,uneori pana si 15 min,nu-mi simt tenul uscat,nu am senzatia de fata care "tine".Are o consistenta fina,cremoasa atunci cand il aplic pe fata,nu are parfum,si ce-mi place cel mai mult,este efectul cicatrizant:).
Are 100 g,si costa 17 lei.Raportul calitate-pret,mi se pare mai mult decat avantajos!

Poate este doar impresia mea,insa sunt de parere ca reduce si iritatia,eliminand roseata si lasand tenul ff fin si curat...cel putin acesta este efectul in cazul meu!Este excelent pt tenul mixt/gras,chiar si sensibil.
Imi place f mult si am sa continui sa-l folosesc,sunt f incantata,nu mi-am inchipui ca voi folosi vreodata sapun pt curatarea tenului,insa omul cat traieste invata...si testeaza:).
Sunt tare mandra de mine,si sunt deschisa catre noi experiente cu sapunuri...ce imi recomandati?


2 comentarii:

  1. De cca o sapt. folosesc si eu acest sapun, descoperit intamplator. Confirm ce sustii mai sus, cu o mica remarca in cazul meu care am tenul mixt, aceea ca eu imi simt tenul usor uscat 2-3minute dupa folosirea lui, insa efectul dispare in cele din urma... da, cicatrizeaza eventualele zone problema, curata f bine, e chiar bland cu tenul si nu ma ustura ochii de la el. Imi place chiar mai mult decat gelurile pt curatarea tenului. :)

    Am vazut ca si la Bioderma exista un sapun similar. L-ai incercat cumva? M-ar tenta si acela...:) Si am mai vazut unul la Eucerin... si parce si la Avene. :)) O sa fie o perioada in care o sa testez toate sapunurile dermatologice existente. :))

    Btw-pe acesta de la Ducray l-am folosit si pt corp; de asemenea, a curata f bine pielea. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. sapun solid avene folosesc eu de ceva timp.foarte bun impreuna cu apa termala spray de la avene .catifeleaza, curata si cicatrizeaza incredibil de bine.
    incercati!

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter