WINNER

Buna dimineata tuturor!!
Acum 5 minute am intrat pe usa,sunt destul de obosita dupa 24 de ore de munca,insa nu ma plang,se putea si mai rau:P. Stiu,stiu, sunt datoare cu anuntarea castigatoarei giveaway-ului...si asta am sa si fac:)
Prin urmare the winner is:....Honeÿ Bunny

Felicitari,astept mail(in max 24 de ore) cu datele personale pt a putea trimite produsul:). Sper sa-l folosesti cu placere,sa te bucuri de el....iar apoi sa-mi trimit un review pe mail,pt a ne impartasi experienta ta cu el:)
Pentru celelalte participante:nu fiti suparate,cat de curand am sa organizez un nou giveaway,muuuult,muuuult mai interesant:)

Va multumesc ff mult pt participare,va spun sincer ca nu ma asteptam nici macar la 5 comment-uri...dar uite ca m-ati uimit,ceea ce ma face nerabdatoare sa organizez urmatorul giveaway:)
pupici

4 comentarii:

  1. felicitari Honey!! sa-l folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari bunny :* asteptam parerea ta dupa ce folosesti produsul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ui..multumesc mult de tot !
    Acum am ajuns acasa ! Ma bucur tare mult ca am castigat !
    Deea o sa-ti trimit un mail imediat!
    Va multumecs fetelor pentru urari !
    O zi buna!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter