PUTEM FACE DIFERENTA

Am sa incep prin a spune ca sunt o MARE iubitoare de animale,acasa am o printesa Mura,in varsta de 8 ani (poza e postata pe blog la loc de cinste) si un hamster pitic,Robo,cel mai nou membru al familiei (are 3 luni).Daca ar fi dupa mine,as strange toti cateii si pisicutele de pe strada si i-as lua la mine acasa...dar cum casa mea nu e atat de mare si nici puterea financiara,ma "multumesc" hranindu-i si jucandu-ma cu ei:)Imi este f greu sa-i privesc cu tremura de frig,sau cum te privesc in ochi implorandu-te sa-i iei cu tine,oriunde,numai sa-i iei:(

Ei bine,acum ajungem la motivul acestei postari,si anume: M-AM HOTARAT!! IAU ATITUDINE!!!
Astazi,eram f absorbita de niste produse la care ravnesc de mult,pe care le-am gasit pe site-ul unei farmacii...prin urmare nu am stat nicio clipa sa ma gandesc si le-am comandat instantaneu,fiind f mandra de mine. In secunda 2,am ajuns (din greseala) pe un blog ce se ocupa de animalutze...si are spre adoptie catei si pisici. Hmmm,m-am uitat pret de cateva minute,mi-a fost mila,insa stiu ca nu imi permit sa aduc acasa un alt animal (mama oricat de mult le iubeste,considera ca 2 animale sunt de ajuns...si daca stau sa ma gandesc bine,chiar asa e),si deci,ma pregateam sa inchid pagina cu pricina...cand...mi-a sarit in ochi: ADOPTIE LA DISTANTA!!!

Si mi se pare cea mai buna idee ever:D...cu doar 50 lei lunar(suma nu mi se pare deloc mare,oricum arunc banii pe toate prostiile si stau sa ma gandesc ca numai comanda mea de astazi ar fi hranit 3 catei) poti adopta un sufletel,fara a-l lua acasa daca nu ai aceasta posibilitate:)
Cei 50 lei acopera hrana pt o luna intreaga,insa sunt binevenite orice ajutoare indiferent in ce costau: hrana,boluri de mancare,materiale pt custi ,etc. Si unde mai pui ca esti informat periodic de evolutia animalutului adoptat de tine,si il poti vizita ori de cate ori poti sau ai placerea.
Asta voi face si eu,in speranta ca voi reusi cat de cat sa usurez viatza unui amarat animal,care practic nu are nicio vina ca noi ,oamenii ,suntem iresponsabili:( ramane doar sa ma hotarasc asupra unu catel sau pisoi anume...si gata:D
Va voi tine la curent:)
Pentru cei interesati de adoptia unui catel/pisoi la distanta gasiti animalutzele si toate detaliile aici sau aici

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru post, multa lume nu are idee despre aceasta initiativa, adoptia la distanta. E minunat sa vezi ca mai exista oameni cumsecade, intr-o perioada in care toata lumea pare innebunita sa faca rau bietelor animale :).

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Alina pt sustinere:) Sper ca in urma acestei postari sa se intample 2 lucruri:
    1-sa se ajunga la cat mai multe adoptii la distanta
    2- fetele care au blog sa preia ideea si sa o spuna mai departe,nu se stie niciodata cine ar putea fi interesat:)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter