RECTIFICARE GIVEAWAY

Nu stiu ce a fost in capul meu cand am calculat data limita a giveaway-ului...insa trebuie sa anunt ca nu pot desemna castigatoarea pe 22 martie:(.Acum am realizat...dupa cum am mai spus,eu lucrez la tura de 24 de ore...iar pe 22 voi fi la munca:((...prin urmare,castigatoarea va fi anuntata pe data de 23 martie dimineata!!!
Imi cer mii de scuze pt inconvenient,dar chiar nu am realizat,bine ca mi-am dat seama acum,nu-mi place sa fiu neserioasa. Mai aveti timp sa va inscrieti:)...aici.

Sper sa nu ma injurati prea rau...promit sa ma revansez la urmatorul giveaway,care va fi f curand si va avea mai multe produse:)
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter