I LOVE RED



Da,iubesc rosul...si se pare ca nu sunt singura:) Multe vedete de la Hollywood au ales sa poarte aceasta culoare la importantele ceremonii ce au avut loc anul acesta: Globurile de aur si Oscarul. Rosul este una dintre culorile acestui an,si nimic nu poate sa ma bucure mai mult:) Sunt in extaz cand port paltonul rosu cumparat anul trecut,pantalonii rosii in combinatie cu alte culori neutre (pt a-i scoate in evidenta) si de ce nu... rujul rosu,de care sunt iremediabil indragostita de vreo 2 sezoane incoace:D

Sunt sigura ca orice femeie,oricat de conservatoare,isi poate gasii o piesa vestimentara rosie pe gustul ei.Eu m-am hotarat,imi voi achizitiona si o fusta lunga rosie,asta ca sa fie treaba ,treaba:P

Girls,let's be red:D

2 comentarii:

  1. Si eu iubesc rosul desi nu prea il port.M-am decis...maine la shopping de rosu!

    RăspundețiȘtergere
  2. hehe...asa te vreau:)sunt sigura ca vei fi surprinsa de cat de bine iti va venii rosul;)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter