DIN LIPSA DE SPATIU

Casetele de bijuterii au devenit neincapatoare,mai ales in ce priveste lanturile...soooo,acesta e alternativa mea:). Pe acest manechin agat tot ce poate fi agatat,si asa economisesc o gramada de spatiu:P. Sper sa va placa ideea mea,mie una imi place,mai ales ca este si de efect...manechinul e primul lucru obsevat atunci cand se intra in camera. Si am primit multe laude la adresa lui!!
Poza nu e prea reusita,e facut cu telefonul mobil...si era si seara,dar you got the point;).Sper ca manechinul meu sa va inspire,sau de ce nu...poate ma inspirati voi pe mine cu inca o idee geniala de depozitare:).

8 comentarii:

  1. Ce superrr !!
    O sa ma interesez si eu de unde pot sa-mi iau unul!
    Am si eu manechin,dar in miniatura :)) .. cu niste barte pe care pot agata cateva perchi de cercelusi,dar nu se compara cu acesta !
    Super ideea !
    Multumesc !

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, arata grozav! chiar ca de efect!

    RăspundețiȘtergere
  3. nici nu stii cat m-a inspirat.. dar de unde sa scot manechin?:))

    felicitari, o idee super! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. ms frumos fetele:-*
    Miuri daca esti din Buc sau imprejurimi,te anunt ca eu l-am luat din Dragonul Rosu(Europa)...cu 80 lei cred,anul trecut;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Honey Bunny tocmai i-am rasp lui Miuri de unde l-am luat;) esti dragutza ca intotdeauna:-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar e frumos,dar ocupa mult spatiu.
    Eu una n-am loc nici de o pereche de pantofi noua:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Irene chiar deloc:)e bagat in colt de tot,si e ridicat pe stativ destul de mult,astfel incat imediat incepe biroul...eu una i-am gasit locul perfect:)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter