Am primit produsele Ivatherm:)


Happy,happy...in sfarsit:) Nici nu am intrat bine in scara blocului ca mi-au sarit in ochi avizele din cutia postala...mai ca-mi venea sa tip de fericire:P. Dupa cum se observa din titlu,au sosit produsele Ivatherm,pe care le asteptam cu nerabdare de ceva vreme. Ce am primit? 1 bucata Lotiune micelara pt piele sensibila, si 1 bucata Ivadermaseb,crema pt piele sensibila asociata cu roseata si scuame. Sunt ff curioasa,am sa incep sa le folosesc din aceasta seara si am sa va prezint parerea mea sincera in legatura cu ele:)

A 2-a bucurie (al 2-lea aviz),a fost pachetul cu produse comandat de pe site-ul unei farmacii online,produsele sunt f laudate pe bloguri,site-uri...abea astept sa le incerc si sa va povestesc despre ele. Dar toate pe rand;)

Am atasat 2 poze cu mine si produsele Ivatherm...viitoarele mele "prietene",ramane de vazut cat de bine ne vom intelege.
O seara linistita va doresc

2 comentarii:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter