CAMPANIE IVATHERM

Hehe,sunt f bucuroasa,am fost aleasa in campania Trender-Ivatherm:))
M-am inscris pe trender.ro din curiozitate,nu am crezut nicio clipa ca m-ar putea alege(desii imi doream) insa uite ca viatza e plina de surpize frumoase...azi chiar am avut parte de f multe surprize de acest gen:)

Abea astept sa primesc produsele lor,sa le folosesc si apoi sa va povestesc experienta mea cu ele:) Pana acum am folosit un singur produs de la ei,crema Ivamat,care mi-a placut,insa nu m-a dar pe spate.Sunt convinsa ca produsele sunt f bune,trebuie doar sa-l gasesti pe cel potrivit:)
Dar pana imi vor ajune la mine,pana imi voi face o parere despre ele...am sa va povestesc in postarile viitoare despre noile produse incercate in ultima vreme,de care sunt f mandra:)

o seara placuta va doresc

2 comentarii:

  1. hehe,ms frumos,am vazut ca si tu ai fost aleasa,sunt tare curioasa ce ai ales si cum ni se vor parea produsele,pupici:)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter